45: Θέλουμε τον Μάνο

1.7K 139 22
                                    

Το κουδούνι άρχισε να χτυπάει σαν τρελό και ο Εφραίμ ξύπνησε και σηκώθηκε για να ανοίξει την πόρτα  

Καθως πήγαινε για να ανοίξει την πόρτα κοπάνησε σε διάφορα μέρη του σπιτιού.

Όταν άνοιξε την πόρτα είδε μια οικογένεια.

Κάτι τους θύμιζε αυτή η οικογένεια αλλά δεν μπορούσε να θυμηθεί.

"Παρακαλώ;" τους ρώτησε.

Η γυναίκα άρχισε με την τσάντα της να χτυπάει τον Εφραίμ

"Αλήτη, κλέφτη. Σαν δεν ντρέπεσαι" άρχισε να φωνάζει η γυναίκα.

Η Νίκη από τον θόρυβο ξύπνησε και κατευθύνθηκε προς το σημείο που ακουγόταν ο θόρυβος.

"Ωω θεε μου! Μαμά θα τον σκοτώσεις" είπε φωνάζοντας.

Έτρεξε γρήγορα προς το μέρος τους και μπήκε μπροστά στον Εφραίμ.

"Τι κάνει εδώ παιδί μου ο κολλητός του ξαδέρφου σου;" την ρώτησε αλλά πριν απαντήσει την πρόλαβε ο Εφραίμ.

"Εφραίμ Παπαδόπουλος. Ο μελλοντικός, σύζυγος της κόρης σας" τους είπε και η οικογένειά της τον κοιτάξαμε παράξενα.

"Τι λες ρε; Ο Μάνος είναι σύζυγος της. Μήπως παίρνεις τίποτα;" τον ρώτησε.

"Μαμά με τον Μάνο χωρίσαμε και εγώ τα έφτιαξα με τον Εφραίμ" τους ανακοινωσε και η μητερα της, τον κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.

"Δεν μας αρέσει αυτός. Θέλουμε τον Μάνο" είπε και εκείνος στο άκουσμα του θείου του θύμωσε πάρα πολύ.

Ήταν έτοιμος να την βρίσει, αλλά η Νίκη, του έπιασε το χέρι και του έκανε νόημα να ηρεμήσει.

"Σήμερα να βγούμε και να τον γνωρίσετε" τους είπε εκείνη και έγνεψα θετικά.

*******

"Γυναίκα σταματά να πηγαίνεις πάνω κάτω με ζάλισες" της είπε και εκείνη τον αγριοκοίταξε.

"Πας καλά; Να αφήσω την κόρη μου με αυτο το απόβλητο;; Πας καλα; Ολόκληρο άντρα τζεντλεμαν τα είχε φτιάξει και τον χώρισε για αυτόν; Πάμε καλά;" απάντησε έξαλλη στον άντρα της. "Δεν θα αφήσω την κόρη μου με αυτόν. Ξεχνά το" του είπε αποφασιστικά.

Δεν θα επέτρεπε η κόρη της να ζει δυστυχισμένη με τον Εφραίμ.

Το είδε στα μάτια της οτι εκείνη δεν τον θέλει.

**********

Στο γραφείο του ο Μάνος πνιγόταν στην δουλειά και δεν είχε καταλάβει την γραμματέα του που είχε  μπει μέσα

"Κυριε Παπαδόπουλε έχει έρθει μια κυρία και σας ζητεί" είπε.

"Δεν μπορώ να δω κανέναν πες της" της απάντησε χωρίς να την κοιτάξει.

"Είπε οτι είναι η μητέρα της Νίκης" μόλις το άκουσε αυτό σήκωσε το κεφάλι του και την κοίταξε.

"Πες της να περάσει" της είπε και εκείνη βγήκε.

Αναρωτιόταν γιατί είχε έρθει η μητέρα της εδώ.

Στο άκουσμά της πόρτα να ανοίγει, σηκώθηκε όρθιος και την κοίταξε.

"Μάνο γαμπρός μου τι έμαθα;" του είπε η πρώην πεθερά του.

"Μάθατε για τον χωρισμό μας;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε θετικά.

"Εγώ δεν συμφωνώ. Φαίνεται από τα μάτια σας οτι ακόμα αγαπιόσαστε" του 'πε. "Θα σε βοηθήσω να τους χαλάσουμε το γάμο" με αυτό που άκουσε έπαθε σοκ. "Το ξέρω ότι έπαθες σοκ, αλλά δεν θα αφήσω την κόρη μου να καταστρέψει τον εαυτό της με αυτό τον γάμο" συνέχισε και αυτός την αγκάλιασε.

"Έτσι και αλλιώς θα τους κατέστρεφα το γάμο" της είπε και χαμογέλασαν ο ένας στον άλλον. "Να σας πω το σχέδιο" της είπε και κάθισαν.

*******

Η Νίκη ήταν αγχωμένη.

Κατάλαβε ότι οι γονείς της δεν θέλουν τον Εφραίμ.

Χάιδεψε την κοιλιά της

"Το ξέρω μωρό μου ότι και εσύ δεν τον θες τον Εφραίμ αλλα τι να κάνουμε"

Είπε στο παιδί της και δάκρυα κύλησαν από τα μάτια της.






Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Where stories live. Discover now