Η Νίκη μπήκε στο σπίτι της με ένα χαμόγελο στολισμένο στα χείλη της σαν αυτά τα ερωτευμένα κοριτσάκια.
Όμως το χαμόγελο της σβήστηκε αμέσως μόλις είδε την φωτογραφία του Τάκη. Ήταν λες και κάποιος της έδωσε ένα δυνατό χαστούκι.
Τότε δάκρυα άρχιζαν να κυλούν από τα μάτια της και πήρε την φωτογραφία στα χέρια της και είπε άγρια.
"Σε μισώ. Μου είχες υποσχεθεί οτι ποτέ δεν θα με αφήνες μονή μου. Και εσύ τι έκανες; Έφυγες με άφησες μόνη μου. Σε μισώ σε μισώ σε μισώ"
Φώναξε τόσο δυνατά που θα ορκιζόμουν ότι η γη τραντάχτηκε.
Σωριάστηκε στο πάτωμα και άρχισε να κλαίει.
Δεν άντεχε αυτό τον πόνο.
Ήθελε να ξεσπάσει σε κάτι.
Τότε είδε ένα μπουκάλι αλκοόλ και θυμήθηκε τον Τάκη.
Flashback
"Ουου Τάκη" είπε στον Τάκη παιχνιδιάρικα καθώς είδε οτι κρατούσε ένα μπουκάλι ουίσκι.
"Έλα μωρό μου" είπε δίνοντας της ένα φιλί στο στόμα.
"Τι το θες το ουίσκι;" τον ρώτησε περίεργα.
"Αυτό το έχω αγοράσει από ένα μαγαζί που έχει τα καλύτερα ουίσκι και είπα να σου το κάνω δώρο" της είπε γελώντας.
"Εεε τότε φερ' το να το δοκιμάσω" του είπε με ανυπομονησία.
"Όχι για διακοσμητικό το έφερα. Δεν θα το πιείς ποτέ. Μου το υπόσχεσαι" την ρώτησε καθώς έπιασε με τα δύο του χέρια το μάγουλα της.
"Αχα" του 'πε γλυκα.
End flashback
Καθώς θυμήθηκε αυτό άρχισε να κλαίει και να λέει
"Σου είχα υποσχεθει να μην το πιω αλλά το χρειάζομαι"
Πήρε το μπουκάλι στα χέρια της και το άνοιξε και άρχισε να πίνει.
Μόλις το τελείωσε μετά από μια ώρα άρχισε να σπάει όλα τα γυαλικά
Ώσπου κάποια στιγμή γλίστρησε και έπεσε κάτω και αποκοιμήθηκε.
Το επόμενο πρωί ξύπνησε με το ζόρι και όταν είδε τον εαυτό της πως αποκοιμήθηκε στο πάτωμα και οτι από τα γυαλιά που είχαν σπάσει είχε τρυπήθει το σώμα της και είχε μεγάλες πληγές σηκώθηκε και πήγε να κάνει ένα μπάνιο για να ετοιμαστεί και να πάει στην δουλειά.
Και Μάνος δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Δεν μπορούσε να πιστέψει οτι ο κολλητός του πέθανε.
Ξανά άρχιζε το αλκοόλ και τα one night stand.
Ήταν ένας τρόπος για να ξεχάσει τον θάνατο του κολλητού του.
***
Το επόμενο πρωί ξύπνησε με δυσκολία δεν ήθελε να πάει στην δουλειά αλλά έπρεπε.
Όταν έφτασε στην εταιρεία κατευθύνθηκε στο γραφείο της για να δει πως είναι.
Άνοιξε την πόρτα και είδε την Νίκη να κοιτάει τον τοίχο και να είναι στον κόσμο της.
Την είχε ερωτευτεί αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Η καρδιά του σφιχτηκε όταν είδε τις πληγές στα χέρια της για αυτό την πλησίασε για να την ρωτήσει τι έπαθε
"Τι έπαθες;" την ρώτησε με ήρεμη φωνή.
"Τίποτα" του απάντησε ενώ κοιτούσε ακόμα τον τοίχο.
"Θέλω να σε βοηθήσω" είπε χαϊδεύοντας το μάγουλο.
"Κανένας δεν μπορεί" του απάντησε.
"Μην λες τέτοια πράγματα" της είπε εκείνος λυπημένα.
"Φίλα με" τον διέτάξε και εκείνος την κοιταξε σοκαρισμένος. "Τι δεν καταλαβαίνεις φιλα με" συνέχισε λέγοντας του.
Τότε ο Μάνος άρπαξε και την φίλησε.
Ένα φιλί παθιασμένο με πολλά συναισθήματα
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...