Μπαίνοντας στο δωμάτιο εκείνος την άρπαξε και την φίλησε.
Η Νίκη πισωπατάει ενώ ο Μάνος την κατευθύνει προς το κρεβάτι.
Την έσπρωξε απαλά στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω της.
Αρχικά, αρχίζει να μοιράζει φιλιά στον λαιμό της.
"Σήμερα θα γίνεις δική μου"
Της είπε καθώς της ξεκούμπωσε το φερμουάρ του φορέματος της και έπειτα της το αφαίρεσε.
Εκείνος κοιτάει με θαυμασμό το σώμα της και ανάψε περισσότερο.
Αυτή πήρε το πάνω χέρι και τους αναποδογυρίσε και βρισκόταν πάνω του.
Του αφαίρεσε την μπλούζα του και άρχισε να χαϊδεύει τους κοιλιακούς του και δίνοντας φιλιά στο στέρνο του.
Ύστερα ξεκούμπωσε το παντελόνι του και του το αφαίρεσε και εκείνο μαζί με το μαύρο του μποξεράκι.
Στην θεά του γυμνού κορμιού του πήρε το πέος του στα χέρια της και άρχισε να το κουνάει πάνω κάτω και ύστερα το τοποθέτησε μέσα στο στόμα της και άρχισε να το γλύφει.
Εκείνος βόγγηξε απο αυτή την ηδονή και την καύλα που του πρόσφερε εκεινη.
Όταν τελείωσε στο στόμα της τους γυρίσε και αυτη βρισκόταν από κάτω του.
Της έσκισε τα εσώρουχα της και άρχισε να παίζει με τις σκληρές ρόγες και να τις γλείφει και να τις δαγκώνει.
Έπειτα κατέβηκε στην υγρή περιοχή της και άρχισε να την γλείφεται και τοποθέτησε τα δύο δάχτυλα του και άρχισε να τα κουνάει μέσα της προς και έξω.
Εκείνη βογγουσε και έβγαζε κραυγές απόλαυσης και ηδονής.
Όταν έβγαλε τα δάχτυλα του από την υγρή περιοχή της εκείνη κλαψουρισε.
Πήρε ενα προφυλακτικό και το άνοιξε και το τοποθέτησε στο ορθωμένο πέος του και άρχισε να μπαινοβγαινει μέσα της και της κάνει έρωτα όλο το βράδυ μέχρι που δεν άντεξαν
******
Το επόμενο πρωί εκείνη ξύπνησε πριν από τον Μάνο.
Όταν συνειδητοποίησε τι έγινε χτες το βράδυ στα χείλη της χαράχτηκε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
Χάιδεψε την πλάτη του θέλοντας να τον ξυπνήσει αλλά αυτός το μόνο που έκανε ήταν να μουγκριζει
"Μάνο μωρό μου ξύπνα" του είπε.
"Μμ μάνα άσε με να κοιμηθώ άλλο λίγο. Δεν θέλω να πάω σχολείο σήμερα. Δεν έχω διαβάσει για το τεστ στα Αρχαία" είπε ακόμα κοιμισμένος νομίζοντας ότι ήταν ακόμα έφηβος.
"Μάνο μου δεν είμαι η μάνα σου αλλά η Νίκη" είπε μέσα από τα γέλια της.
Ούτε που το κατάλαβε πότε ο Μάνος ανέβηκε πάνω της και άρχισε να την φιλάει.
"Γιατί είσαι τόσο άτακτο κοριτσάκι. Θέλεις ο μπαμπάκας σου να σε τιμωρήσει;" την ρώτησε πονηρά.
Η κοπέλα μόλις το άκουσε αυτό, γουρλώνει τα μάτια της και τον έσπρωξε από πάνω της. Σηκώθηκε όρθια και άρχισε να λέει φωναχτά
"Τι; Όχι! Απαπαπα. Με το ζόρι περπατάω" του είπε κλαψουρίζοντας. "Άμα με τιμωρήσεις τότε θα χρειαστώ καροτσάκι για να μπορώ να μετακινηθώ"
Ο Μάνος μόλις το άκουσε αυτό άρχισε να γελάει.
Η Νίκη απο την άλλη νευρίασε
"Ετοιμάσου να με πας για ψώνια"
Τον διέταξε η Νίκη και έφυγε προς την κατεύθυνση του μπάνιου με στυλ ντίβας
******
Εδώ και τρεις ώρες, τον τράβαγε από το χέρι και έμπαινα σε διάφορα μαγαζιά.
"Νίκη κοπέλα μου θα πάμε και σε αλλά μαγαζιά" την ρώτησε κουρασμένος.
"Να στο τελευταίο εκεί" του λέει δείχνοντας το μαγαζί με τα εσώρουχα.
Ο Μάνος της γέλασε πονηρά μόλις ειδε το μαγαζί.
Καθώς μπήκαν στο μαγαζί ένας υπάλληλος κάρφωσε με το βλέμμα του, την Νίκη επίμονα.
Σίγουρα του άρεσε πολυ.
Εκείνη μπήκε μέσα στο δοκιμαστήριο για να δοκιμάσει τα εσώρουχα που είχε διαλέξει με τον Μανο.
Μόλις τα φόρεσε άνοιξε λίγο την κουρτίνα για να την δει ο Μάνο και να της πει την γνώμη του.
Όμως για κακή τύχη, εκείνη την ώρα περνούσε ο υπάλληλος και την ειδε.
"Εκθαμβωτική"
Story by ~ ntani_ela
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romantizm"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...