2: Νίκη ~ Εφραιμ

5.2K 293 36
                                    

Η Νίκη ένα όμορφο γλυκό κορίτσι είχε και έχει μια ζωή διαφορετική από τον Μάνο.

Μεγάλωσε σε μια οικογένεια που την είχαν σαν πριγκίπισσα.

Μπορεί οι γονείς της να μην ήταν πλούσιοι αλλά ποτέ δεν της έλειψε τίποτα.

Στο σχολείο ήταν μια καλή μαθήτρια που είχε πάρα πολλές φίλες.

Η κολλητή της όμως ήταν η Μαίρη.

Έχει και μια αδελφή μεγαλύτερη την Τάνια.

Στην 1η λυκείου γνώρισε τον Τάκη, η αλλιώς Δημήτρη, τα φτιάξανε και από τότε είναι μαζί.

Η ζωή της ήταν ωραία μέχρι που γνώρισε εκείνον που της άλλαξε την ζωή και της έφερε με λίγα λόγια τα πάνω κάτω.

▪▪▪

Από την άλλη ο Εφραίμ.

Αχ αυτός ο Εφραίμ.

Ένας πολύ όμορφος άντρας που όλες έλιωναν για πάρτι του.

Η ζωή του ήταν φοβερή αφού ηταν πλούσιος.

Είχε τα πάντα αφού έχει δύο γονείς που τον υπέρ αγαπούν και δεν του χαλούσανε και χαλάνε κανένα χατίρι.

Επίσης πήγαινε σε πάρτυ και κάθε βράδυ έχει διαφορετική γυναίκα στο κρεβάτι.

Είχε δώσει όρκο οτι δεν θα ερωτευτεί ποτέ γιατί είχε δει τον θείο του τον Μάνο όπου είχε ερωτευτεί πως κατέληξε και δεν ήθελε και αυτός να καταλήξει ετσι.

Άλλα η μοίρα δεν ήθελε αυτό το πράγμα.

Η μοίρα θέλει να του γνωρίσει την Νίκη που θα την ερωτευτεί τρέλα και θα είναι ικανός να κάνει τα πάντα για αυτό που θέλει.

Τρεις άνθρωποι

Μια μοίρα

Πως θα καταλήξουν;


Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora