Η Νίκη βρισκόταν με την μελλοντική πεθερά και την μητέρα της στο κατάστημα για νυφικά.
Καθώς ψάχνανε είδε το νυφικό όπου είχε σκεφτεί να αγοράσει στο γάμο της και του Μάνου
Ήταν ένα πολύ όμορφο νυφικό.
Το αγάπησε με την πρώτη ματιά.
Flashback
"Ω Μάνο τι όμορφο νυφικό" είπε καθώς τα μάτια της έλαμπαν.
"Χεχεχε σου αρέσει;" την ρώτησε.
"Ε για να σου λέω τι ωραίο νυφικό είναι αυτό, εσύ τι λες; Να μην μου αρεσει;" του απάντησε εκείνη.
"Μμ μην θυμώνεις" είπε καθώς την πλησίασε. "Και μένα μου αρέσει αυτό το νυφικό. Ανυπομονώ να έρθει ο γάμος μας και να σε δω να το φοράς" της είπε ψιθυριστά στο αυτί.
"Μμ.. Μα πρόταση γάμου δεν μου έχεις κάνει" του είπε εκείνη με σηκωμένο το φρύδι.
"Θα γίνει και αυτό πίστεψε με" της είπε και εκείνη του χαμογέλασε.
End flashback
Δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια της, στην θυμίσει αυτού του γεγονότος.
"Αχ Μανο" είπε στον εαυτό της
Η μητέρα της παρακολουθωντας την πήγε πάντα της και την αγκάλιασε
"Είσαι σίγουρη κόρη μου;" την ρώτησε.
"Ναι μάμα. Είμαι σίγουρη. Θέλω το παιδί μου να μεγαλώσει με τον πατέρα της όσο και να μην τον αγαπάω" της είπε ειλικρινά.
Ψάχνοντας για νυφικά βρήκε αυτό και σκέφτηκε να το φορέσει.
"Κούκλα κούκλα" της είπε και την "έφτυνε" για να μην την ματιάσει."Ευχαριστώ να είστε καλά" της είπε χαμογελώντας ψεύτικα.
********
"Νίκη μου. Αχ επιτέλους ο γάμος μας" της είπε εκείνος χαρούμενα.
"Ναι" λέει αδύναμα.
"Αχ Νίκη μου. Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις" της είπε και αυτή το μόνο που έκανε είναι να του χαμογελάσει ψεύτικα.
********
"Όλα έτοιμα για αύριο"
"Ναι όλα καλά"
"Έστω και ένα λάθος να γίνει θα σε θάψω" του είπε άγρια. "Βγες τώρα" τον διέταξε.
"Μάλιστα"
Πλησίασε το τζαμί που είχε μια ωραιότατη θέα και χαμογέλασε
"Μεγάλη μέρα αύριο" είπε στον εαυτό του και χαμογέλασε.
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...