21: Αυτό είναι το τέλος μας

1.8K 157 8
                                    

Στο γραφείο σήμερα είχε πολύ δουλειά.

Ο Μάνος με την Νίκη δεν είχαν μιλήσει καθόλου.

Ο Τάσος άνοιξε την πόρτα του γραφείου του Μάνου.

"Επ φιλέ ευτυχώς που δεν σε πέτυχα με την σέξυ διευθύντρια δημοσιων σχέσεων" είπε πειράζοντας τον.

Εκείνος τον κοίταξε άγρια

"Μπορείς να βγάλεις τον σκασμό σε παρακαλώ" τον διέταξε ενώ έστρεψε το βλέμμα του στα χαρτιά που βρισκόταν μπροστά του.

"Οπα φιλέ τσακώθηκες με την σέξυ-" πάει να πει αλλά η δολοφονική μάτια που του έριξε τον σταμάτησε. "Εντάξει σκάω σκάω" του λέει σηκώνοντας τα χέρια του. "Εμ τι ήθελα να πω" άρχισε να λέει ξύνοντας το κεφάλι του. "Α ναι! Ο αδελφός σου πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι ο ανιψιός σου έρχεται την επόμενη εβδομάδα" του ανακοίνωσε.

Στα χείλη του Μάνου σχηματίζεται ένα χαμόγελο.

Σκέφτηκε "Να και κάτι καλό που συμβαίνει"

Έλα όμως που ο ερχομός του Εφραίμ θα φέρει αναστατώσει.

*****

Από την άλλη ο Εφραίμ ήταν σπίτι του με τον κολλητό του τον Δαυίδ

"Σοβαρά ο θείος σου έχει κοπέλα;" τον ρώτησε.

"Ναι έτσι λέει" του απάντησε.

"Λες να είναι καμια γκομεναρα;" τον ρώτησε.

"Δεν ξέρω αλλά έτσι και είναι θα περάσει σίγουρα μια βόλτα από το κρεβάτι μου" του απαντά κλείνοντας το μάτι του στον κολλητό του.

Αυτοί οι δύο άρχισαν να χαχανίζουν

"Τι γίνεται με την κοπέλα στο ίντσα της έστειλες μήνυμα;" τον ρωτησε.

Ο Εφραίμ έκλεισε τα μάτια του και την φαντάστηκε.

Δεν την είχε δει ποτέ αλλά την είχε βρει στο ίντσα κατά λάθος.

Άλλα αυτό το "κατά λάθος" τον έκανε να την ερωτευτεί.

Νίκη Γεωργίου

Αχ αυτή η Νίκη έκανε θείο και ανιψιό να την ερωτευτούν.

*****

Από την άλλη η Νίκη καθώς δούλευε είδε τον Μάνο να έχει ανοίξει την πόρτα και να έχει μπει μέσα.

"Επειδή δεν βλέπω να έρχεσαι να μου δώσεις τα χαρτιά που χρειάζονται την υπογραφή μου ήρθα εγώ από μόνος μου για να τα πάρω και να υπογράψω" της είπε.

Η Νίκη τον κοιταξε έτοιμη να τον πνίξει.

"Ω να 'σαι καλά καλέ και βαριόμουν πάρα πολύ να έρθω στο γραφείο σας" του ειπε ειρωνικά.

Ο Μάνος κατευθύνεται προς το μέρος της και την άρπαξε και την σήκωσε όρθια.

Άρχισε να ακουμπάει την περιοχή της πάνω απο το παντελόνι και να δίνει φιλιά στον λαιμό της

"Αχ αχα αχ Μάνο μη σε παρακαλώ" τον παρακαλούσε να σταματήσει μέσα από τα βογγητά της

Όμως εκείνη δεν την άκουσε και ξεκούμπωσε το παντελόνι της και το κατέβασε μαζί με το εσώρουχο της και έβαλε το ένα του δάχτυλο μέσα της.

"Μη Μανο μη" τον παρακαλούσε κλαψουρίζοντας.

Τότε ενα μήνυμα ήρθε στο κινητό του Μάνου.

"Βγάλ' το από την τσέπη μου Νίκη και δες ποιος είναι"

Η Νίκη παίρνει το κινητό της στα χέρια της και βλέπε οτι είναι ένα μήνυμα από την Στεφανία.

Και το κινητό της πέφτει απο τα χέρια της και έπειτα σπρώχνει τον Μανο.

"Είσαι μαλακας πως τόλμησες γελοίε;" τον ρώτησε έξαλλη.

"Τι έπαθες"

"Εγώ με την Στεφανία δεν έχουμε τίποτα" τον ειρωνεύτηκε η Νίκη. "Ναι τίποτα το ξέρω για αυτό σου στέλνει γυμνές φωτογραφίες" του είπε καθώς δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια της. "Τέλος Μάνο τέλος δεν αντέχω να ξανά πληγωθώ"

"Νίκη τι λες;" την ρώτησε μην καταλαβαίνοντας τι λέει.

"Αυτό που άκουσες" του είπε φωνάζοντας. "Τελειώσαμε!"

"Αυτό είναι το τέλος μας;" την ρώτησε και αυτή έγνεψε θετικά.

Ο Μάνος βγήκε από το γραφείο θυμωμένος ενώ η Νίκη έπεσε στο πάτωμα κλαίγοντας.

Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Where stories live. Discover now