34: Νίκη + Εφραίμ

1.5K 125 25
                                    

Μια εβδομάδα είχε περάσει και ο Μάνος με την Νίκη δεν είχαν ανταλλάξει κουβέντα.

Στην εταιρεία έκαναν λες και δεν υπάρχει ο ενας και ο άλλος.

Σαν να μην είχαν ζήσει ποτέ αυτές τις περιπέτειες.

Όταν συναντιούνται τυχαία εκείνος την κοίτα άγρια και για αυτό εκείνη αλλάζει δρόμο αμέσως.

Νιώθει σαν μία πόρνη.

Ναι μια πόρνη η οποία απάτησε τον δεσμό της με τον ανιψιό του.

Ένιωθε τόσες τύψεις.

Ήθελε να πάει και να τον αγκαλιάσει σφιχτά, να τον φιλήσει και να του εκφράσει το πόσο τον αγαπάει.

*****

Από την άλλη ο Εφραιμ ήταν τόσο χαρούμενος που χώρισαν.

"Τι σκέφτεσαι να κάνεις;" τον ρώτησε

"Κάτι θα κάνω. Η Νίκη δεν μου μιλάει" απάντησε μέσα από τα δόντια του.

Flashback

[Σημείωση: Είναι από την στιγμή που έφυγε ο Μάνος, δηλαδή μετά τον τσακωμό που ο Εφραίμ τους παρακολουθούσε και όταν έπεσε η Νίκη στο πάτωμα και άρχισε να κλαίει εμφανίστηκε ο Εφραίμ για να την παρηγορήσει]

"Νίκη είσαι καλά;" την ρώτησε ανήσυχος.

Η Νίκη τον κοιτάζει και άρχισε να κλαίει πολυ δυνατά.

"Φύγε με κατέστρεψες" του είπε αδύναμα. "Φύγε σου λέω σε μισώ. Τόσο πολύ σε μισώ. Εξαφανίσου" φώναξε υστερικά.

Ο Εφραίμ την κοίταξε με δάκρυα στα μάτια.

Δεν μπορούσε να πιστέψει οτι τον  μισούσε.

End flashback

"Εγώ σου το λέω θα τα φτιάξω με την Νίκη" δήλωσε κοιτώντας την θάλασσα).

"Είναι πολύ δύσκολο" τον προειδοποίησε ο φίλος του.

Ο Εφραίμ σηκώθηκε όρθιος και έριξε κάτω το γυάλινο ποτήρι

"Δεν με νοιάζει. Η Νίκη θα γίνει δικιά μου ο κόσμος να χαλάσει" του είπε επιθετικά.

********

"Τι έπαθες φίλε μου;" τον ρώτησε ανήσυχος ο φίλος του.

Ο Μάνος τον κοίταξε λυπημένα

"Γιατί δεν μπορεί μία γαμωτο μία γαμημένη γυναίκα να με ερωτευτεί;" τον ρώτησε.

"Τι έγινε;" τον ρώτησε και αυτός του εξήγησε τι είχε συμβεί. "Δεν το πιστεύω" είπε άφωνος.

"Πίστεψε το" του είπε και γέλασε υστερικά.

***

Στο γραφείο του Μάνου, μπήκε ο Εφραίμ. 

Ναι!

Έπρεπε αν εφαρμόσει το σχέδιο του.

"Θείε είμαι ερωτευμένος" ανακοίνωσε όλο χαρά.

"Μπράβο παλικάρι μου" του απάντησε όλο χαρούμενος.

"Θα με βοηθήσεις;" τον ρώτησε.

"Εννοείται" του απάντησε ανυπόμονα.

"Τότε κάνε μου κονέ με την Νικη" μόλις το άκουσε η καρδιά του σφίχτηκε.

Δεν μπορούσε να πιστέψει οτι ο Εφραίμ ήταν ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα που ερωτεύτηκε αυτός.

"Πόσο καιρό;" τον ρώτησε καθώς κάθισε στην καρέκλα.

"Ουουου εδώ και καιρό" του απάντησε χαρούμενα. "Να σου πω κάτι;" τον ρώτησε και ο Μάνος έγνεψε θετικά. "Κάναμε και έρωτα μαζί" του είπε ψέματα.

Τότε ο Μάνος δεν αισθάνεται καλά αρχίζει να ζαλίζεται μέχρι που λιποθυμάει.

Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Where stories live. Discover now