Ο Μάνος βρισκόταν κάτω από το σπίτι της Νίκης και την περίμενε έξω από το αυτοκίνητο.
Εκείνη βγήκε από το σπίτι της και τον πλησίασε.
"Πω τι κούκλα κοπέλα έχω εγώ" της είπε και την άρπαξε για να της δώσει ένα τρυφερό φιλί.
"Υπερβάλλεις καλέ" του είπε εκείνη τινάζοντας το μαλλί της.
"Φωνάρα" είπε γελώντας.
"Μμ πάμε;" τον ρώτησε.
"Αμέ πάμε" απάντησε και της άνοιξε την πόρτα.
Σε όλη την διαδρομή της έλεγε ότι είναι σέξυ και της έπιανε το μπούτι.
Σταμάτησαν σε ένα μεγάλο σπίτι και εκείνη έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
"Αυτό είναι το σπίτι του αδελφού σου;" τον ρώτησε κοιτώντας το με δέος.
Ο Μάνος γέλασε
"Ναι μωρό μου που να δεις το δικό μου σπίτι ειδικά το δωμάτιο μου με την κρεβατοκάμαρα μου" της είπε ψιθυριστά στο αυτί και εκείνη δάγκωσε το κάτω χείλος της.
"Εεεε μπρο ήρθες τόσο γρήγορα;" τον ρωτησε ο αδελφός του.
"Να ρε αδελφέ από δω η κοπέλα μου η Νίκη. Με έπρηξε να της γνωρίσω τον κουνιάδο της"
Η Νίκη αρχικά γούρλωσε τα μάτια της και έπειτα κοκκίνισε σαν παντζάρι.
"Χαχαχα αφού τόσο πολύ θέλει να με γνωρίσει η κουνιάδα μου τότε να συστηθώ" λέει γελώντας. "Χαίρω πολύ Αντρεας Παπαδόπουλος" της είπε σοβαρά.
"Χάρηκα εγώ είμαι η Νίκη" είπε εκείνη ντροπαλά.
"Ας πάμε μέσα" είπε και άρχισαν να κατευθύνονται προς το σπίτι.
Είχε μαγευτεί από την ομορφιά και την τελειότητα του σπιτιού.
Όλα ήταν ακριβά και ωραία.
"Μάνο τι ευχάριστη έκπληξη" είπε μια γυναίκα στο Μάνο και τον αγκάλιασε. "Όπα η κοπέλα από 'δω ποιά είναι;" τον ρώτησε η όμορφη κοπέλα.
"Από 'δω η κοπελα μου η Νίκη" είπε στην κοπέλα που στεκόταν μπροστά της. "Και από 'δω Νίκη η Στεφανία" γύρισε σε εκείνη τώρα.
Η Νίκη της χαμογελάει όπως και η Στεφάνια .
Υπήρχε όμως μια διάφορα.
Η Στεφανία της χαμογέλασε ψεύτικα διότι από μέσα της ήθελε να την σκοτώσει.
Από μικρή ήταν ερωτευμένη με τον Μάνο αλλά εκείνος ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για εκείνη.
Έτσι τα έφτιαξε με τον αδελφό του ελπίζοντας να ζηλέψει και να της ζητήσει να γίνουν ζευγάρι.
Όμως, αυτός δεν την ήθελε και ορκίστηκε οτι οποία καταφέρει να μπει στην καρδιά του θα την διαλύσει.
"Ελάτε καλέ να κάτσουμε να φάμε" είπε και όλοι κάθισαν στο τραπέζι και άρχισε να σερβίρει το φαγητό.
"Να σε βοηθήσω;" την ρώτησε γλυκά.
Της έγνεψε αρνητικά και της είπε με ένα ψεύτικο χαμόγελο οτι δεν χρειάζεται να κουραστεί βοηθώντας την.
Μόλις σερβίρει όλοι άρχισαν να τρώνε, όμως το πιάτο με το φαγητό της Νίκης ήταν άθλιο.
Είχε πολύ αλάτι.
"Πώς σου φαίνεται το φαγητό Μάνο μου;: τον ρωτά η Στεφάνια με μάτια που έβγαζαν καρδούλες.
"Μμ φοβερό θα πρέπει να σε πάρω στο σπίτι μου για να μου μαγειρεύεις" της λέει και της κλείνει το μάτι γελώντας.
"Αμε" του απάντησε πονηρά.
Η Νίκη η καημένη έτρωγε το φαγητό της και ήταν έτοιμη να κάνει εμετό.
"Μήπως σε παρακαλώ Στεφανία μου μπορείς να μου φέρεις ένα ποτήρι νερό;" την ρώτησε γλυκά.
Χαμογελάει σατανικά και της έγνεψε θετικά.
Πήγε στην κουζίνα και γέμισε ένα ποτήρι νερό και επέστρεψε πίσω στο τραπέζι.
Καθώς περπατούσε για να δώσει το ποτήρι με νερό στην Νίκη "καταλάθος" παραπατά και όλο το νερό έπεσε στα ρούχα της Νίκης.
"Ωχ θεέ μου τι σου έκανα. Χίλια συγγνώμη" της είπε "δήθεν" στεναχωρημένη.
Η Νίκη της είπε ένα δεν πειράζει και ρώτησε τον Μάνο που είναι το μπάνιο και εκείνος της την πήρε από το χέρι και πήγαν στην τουαλέτα.
Ο Αντώνης και η Στεφάνια αρχίζουν να κουβεντιάζουν
"Πώς σου φάνηκε;" την ρώτησε.
"Μμ εμένα δεν μου αρέσει καθόλου. Πολύ ξινή είναι" του είπε έτοιμη να σκάσει από το κακο.
Ο Αντώνης ξαφνιάζεται επειδή η Νίκη δεν τους έδειξε οτι είναι ξινή .
"Τι λες καλέ αυτή ξινή δεν λέγεται" της είπε.
"Μωρό μου μπορεί να μην το δείχνει αλλά ξέρω έγω είναι πάρα πολύ ξινή" του λέει η Στεφάνια.
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...