Η κηδεία είχε φτάσει και η Νίκη ήταν σπίτι και ετοιμαζόταν.
Έβαλε ένα μαύρο φόρεμα με μαύρα τακούνια και φόρεσε και τα γυαλιά της.
Τα μαλλιά της τα είχε πιάσει σε έναν σφιχτό κότσο.
Κοιτάχτηκε στο καθρέφτη της και είπε στον εαυτό της
"Μείνε δυνατή μπορείς"
Βγήκε από το δωμάτιο και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι όπου εκεί την περίμενε ένας Μανος ντυμένος με ένα μαύρο κουστούμι.
"Έτοιμη;" την ρώτησε καθώς την πλησίασε.
"Ναι" του απάντησε. "Πάμε;" τον ρώτησε εκείνη.
"Ναι πάμε" της είπε και την έπιασε από την μέση και κατευθύνθηκαν προς το μαύρο αυτοκίνητο του Μάνου.
Μετά από 30 λεπτά δρόμο έφτασαν στην εκκλησία.
Μολις μπήκανε μέσα εκείνη πλησίασε το θέρετρο και άρχισε να παρατηρεί για τελευταία φορά τον Τάκη όπου είχε κλειστά μάτια και με σοβαρά τραύματα.
Ήθελε αυτή να είναι στην θέση του και όχι εκείνος.
Η ζωή της χωρίς τον Τάκη θα είναι άδεια.
Η λειτουργία άρχισε και αυτή δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια της από τον Τάκη.
Λίγο πιο πέρα βρισκόταν ο Μάνος και την παρατηρούσε που ηταν σαν χαμένη.
Την λυποταν και υποσχέθηκε στον εαυτό του οτι θα την κάνει χαρούμενη.
Έπειτα στο νεκροταφείο καθώς τον έθαβαν η Νίκη ούρλιαζε και φώναζε ότι τον θέλει πίσω και λιποθύμησε.
*********
Εκείνη ξύπνησε σε ένα δωμάτιο που πρώτη φορά το έβλεπε.
Καθώς επεξεργαζόταν το δωμάτιο είδε τον Μάνο να κοιμάται στον απέναντι καναπέ.
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και τον πλησίασε και του χάιδεψε τα μαλλιά του.
Εκείνος νιώθοντας το άγγιγμα της χαμογέλασε μέσα στον ύπνο του.
Βλέποντάς τον να χαμογελάει τον φίλησε στο μάγουλο κάτι που τον έκανε να ξυπνήσει.
Τον κοίταξε στα μάτια, αυτά τα μάτια την μάγεψαν δεν μπορούσε να πάρει το μάτια της από τα δικά του.
"Έχεις ωραία μάτια" του ειπε εκείνη.
"Ευχαριστώ πολυ" της απάντησε. "Πάω να φτιάξω κάτι να φάμε" της ανακοίνωσε.
Σηκώθηκαν και κατευθύνθηκαν προς την κουζίνα όπου ο Μάνος άρχισε να φτιάχνει κάτι να φάνε.
Συγκεκριμένα μακαρόνια με κύμα.
Τον παρατηρούσε και στα χείλη της είχε ένα χαμόγελο ήθελε έτσι όπως είχε γυρισμένη την πλάτη να πάει να τον αγκαλιάσει.
"Τι στο διάολο έχω πάθει; Εγώ έπρεπε να είμαι στεναχωρημένη. Τι στο καλό έχω πάθει;"
Όταν ο Μάνος τελείωσε το μαγείρεμα έστρωσε το τραπέζι για να φάνε.
Όταν τελειώσανε το φαγητο εκείνη τον ευχαρίστησε και του ζήτησε να την πάει σπίτι αυτός δέχτηκε και την πήγε σπίτι της.
Story by ~ ntani_ela
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romantizm"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...