Το κουδούνι χτύπησε και ένας Μάνος ντυμένος με μαύρο κουστούμι περίμενε κάποιος να του ανοίξει την πόρτα.
Η Νίκη σηκώθηκε και άνοιξε την πόρτα και σε αυτό που αντίκρισε έπαθε σοκ.
Τον έσπρωξε και βγήκε και εκείνη και έκλεισε την πόρτα.
"Τι θες εσύ εδώ;" τον ρωτησε.
"Τι δεν ήθελες να έρθω;" την ρώτησε με το ένα φρύδι υψωμένο.
Πριν απαντήσει την στρίμωξε στο τοίχο και άρχισε να την φιλάει και ένα βογγητό ξέφυγε από τα χείλη της.
"Μου έλειψαν αυτά τα ζουμερά χείλη σου και τα φιλια σου" της είπε και την φίλησε ξανά.
"Μάνο σε παρακαλώ" τον παρακάλεσε εκείνη να σταματήσει.
"Το ξέρω ότι με αγαπάς" της είπε και την φίλησε.
Η πόρτα άνοιξε και η μάνα της Νίκης μόλις τους είδε χαμογέλασε
"Φτου φτου φτου να μην σας ματιάσω. Κουκλιά είστε" είπε καθώς τους "δήθεν" έφτυνε.
Αμέσως η Νίκη μπήκε μέσα.
"Χαίρεται" της είπε καθώς την αγκάλιασε.
"Γειά σου γιόκα μου" του είπε και χαμογέλασαν. "Έλα στην για να αρχίσει το show" είπε σατανικά.
Καθώς μπήκαν μέσα ο Εφραίμ στην θέα του Μάνου γουλύρλωσε τα μάτια του
"Τι θέλει αυτός εδώ;" την ρώτησε και εκείνη σήκωσε ανοίξερη τους ώμους της.
"Επ ανιψιέ και 'συ εδώ;" τον ρώτησε καθώς τον χτύπησε φιλικά στην πλάτη και ύστερα αγκάλιασε την Νίκη και της έδωσε ένα φιλί κοντά στα χείλη.
Εκείνη γούρλωσε τα μάτια της και τον κοίταξε με ένα βλέμμα "Πας καλά, τι κάνεις;"
Και εκείνος την κοίταξε με ένα βλέμμα που έλεγε "Είσαι δική μου"
Κάθισε δίπλα της και άρχισαν να συζητούν, ενώ ο Μάνος ακούμπησε το χέρι του στο μπούτι της και το χαϊδεύει.
Ύστερα, τοποθέτησε το χέρι του μέσα από το παντελόνι και βύθισε το μεσαίο δάχτυλο μέσα της.
Με νύχια και με δόντια προσπαθούσε να συγκρατήσει το βογγητό που ήταν έτοιμο να ξεφύγει από το στόμα της.
Τελείωσε πάνω στο εσώρουχο της και ύστερα έβγαλε το χέρι του από το παντελόνι και η Νίκη σηκώθηκε όρθια
"Πάω λίγο πάνω" τους ανακοίνωσε.
Αφού πέρασαν τρία λεπτά ο Εφραιμ τους ενημέρωσε πως πάει τουαλέτα αλλά αντί για να πάει στην τουαλέτα άνοιξε το δωμάτιο της Νίκης και μπήκε μέσα.
Εκείνη την ώρα ήταν έτοιμη να βάλει το εσώρουχο της, αλλά ο Μάνος την σταμάτησε, αφού την έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω της.
"Μου έλειψες" της είπε καθώς κοιτούσε το σώμα της. "Θέλω να σε πάρω τόσο άσχημα που να σε ακούσει όλος ο κόσμος να βογγάς" της ειπε πάνω στα χείλη της.
Εκείνη, βόγγηξε και δεν μπορούσε να κάνει κάτι για να σταματήσει να βογγάει.
Άρχισε να αφήνει φιλιά στον λαιμό της και κατευθυνόταν προς το στήθος της.
Της έβγαλε αρχικά το φόρεμα της και ύστερα το σουτιέν της και άρχισε να παίζει με το στήθος της.
Από το στόμα της Νίκης έβγαιναν ήχοι απολαύσεις και ηδονής.
"Αχ Μάνο" είπε με κομμένη ανάσα.
"Μμ" μούγκρισε εκείνος.
Αφαίρεσε γρήγορα και αυτός τα ρούχα του και μπήκε μέσα της και άρχισε να κουνιεται μία γρήγορα και μία αργά και αυτό έκανε εκείνη να τρελαίνεται.
"Αχ Μάνο αχ πιο γρήγορα" του είπε καθώς βογγούσε δυνατά.
Αύξησε την ταχύτητα του και οι δύο τελείωσαν μαζί.
"Μμ μου έλειψες τόσο πολύ" της
είπε δίνοντας ένα φιλί.Σηκώθηκαν και άρχισαν να ντύνονται και ύστερα κατέβηκε πρώτη η Νίκη και ύστερα ο Μάνος.
Στο τραπέζι ο Εφραίμ είχε υποψιαστεί ότι είχε φάει κέρατο και για αυτό κοιτούσε άγρια και με απέχθεια τον Μάνο.
"Έχεις κάτι γαμπρουλη μου;" ακούστηκε η φωνή της μητέρας της Νίκης.
"Ναι έχω" απάντησε συνεχίζοντας να κοιτάει τον Μάνο.
"Δεν μιλούσα σε εσένα, αλλά στον γαμπρό μου" του είπε αγρία και εκείνος τα πήρε άσχημα.
"Εγώ είμαι ο γαμπρός σου το κατάλαβες" της είπε καθώς είχε νευριάσει τόσο πολύ.
"Βουλωσε το και μην της μιλάς έτσι" του είπε επιθετικά.
"Μην δεις κάποιον χαρούμενο αμέσως χώνεσαι"
Ο Μάνος νευριασμένος του ρίχνει μία μπουνιά στο μάτι και ο Εφραίμ πέφτει κάτω
"Θα σε θάψω" είπε και άρχισε να τον χτυπάει δυνατά.
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...