16: Μάκης

2.4K 176 14
                                    

"Εκθαμβωτική"

Της είπε ο υπάλληλος μαγεμένος από την ομορφιά της.

Ο Μάνος γρύλισε μόλις το άκουσε αυτό.

Ήταν έτοιμος να του επιτεθεί που τόλμησε να πει την Νίκη του εκθαμβωτική.

Όχι ότι δεν ήταν αλλά δεν ήθελε κάποιος άλλος να της πει αυτά τα σχολια.

Ήθελε εκείνος να της λέει αυτά τα πραγματα.

Ήθελε τόσο πολύ να του σπάσει τα μούτρα που την κοιτούσε με αυτό το βλέμμα του λιγούρη.

Του έτρεχαν τα σάλια λες και έβλεπε παγωτό.

"Ναι εκθαμβωτική είναι" του είπε καθώς έκλεισε την κουρτίνα για να μην την κοιτάει. "Και τώρα άδειασε μας την γωνία παλικάρι μου" του είπε άγρια καθώς τον χτύπησε δυνατά στην πλάτη.

Υπάλληλος POV

Μόλις μπήκε στο μαγαζί μαγευτικά από την ομορφιά της.

Έμοιαζε με νεράιδα.

Τόσο όμορφη, τόσο γλυκιά.

Αχ και αυτό το χαμόγελο της.

Τέλειο

Έπειτα όταν την είδα με τα εσώρουχα δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτό το υπέροχο σώμα της.

Και αυτά τα εσώρουχα που φορούσε της πήγαιναν πάρα πολύ.

Έκανα βόλτες και την έβλεπα να κοιτάζει εσώρουχα με τον κύριο δίπλα της.

Σίγουρα ο δεσμός της θα είναι

Ποσο τον ζηλεύω.

Θα ήθελα έστω για ένα λεπτό να ήμουν στην θέση του.

Να την φιλούσα.

Να την αγκάλιαζα

Να της έκανα έρωτα.

Καθώς έκανα βόλτα το μάτι μου έπεσε σε ένα ζευγάρι εσώρουχα μαύρα δαντελωτά όπου το κάτω μέρος ήταν στρινγκ.

Κατευθύνομαι προς το μέρος της για να της τα δώσω.

End

Εκείνοι έψαχναν για αλλα εσώρουχα μιας και του Μάνου τα αλλά δεν του άρεσαν.

Ψέματα.

Του άρεσαν

Αλλά ήθελε η κοπέλα του να φορέσει εσώρουχα που να μην τα έχουν δει άλλοι και να της λένε οτι είναι "εκθαμβωτική" με αυτά τα εσώρουχα.

Ο υπάλληλος τους πλησίασε

"Λοιπόν γλυκιά μου σου βρήκα ένα ζευγάρι εσώρουχα που θα σου αρέσουν" της είπε ο υπάλληλος με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

Βλέποντας τα εσώρουχα που διάλεξε τα πήρε στο κρανίο.

"Σε ευχαριστούμε πολύ αλλά δεν μας αρέσουν" του είπε άγρια και έτοιμος να επιτεθεί.

Ο υπάλληλος γύρισε για να τον κοιτάξει

"Δεν σας ρώτησα κύριε" του είπε στάζοντας ειρωνεία. "Την γλυκιά  δεσποινίς απο 'δω ρώτησα" του είπε κοιτώντας την Νίκη.

"Δεν της πάνε" έλεγε και ξανά έλεγε.

"Της πάνε πάρα πολύ" του απάντησε επιθετικά ο υπάλληλος.

Έτσι άρχισαν ένα μικρό καβγαδάκι για το εάν τα εσώρουχα ταιριάζουν ή δεν ταιριάζουν στην Νίκη, μέχρι που ο Μάνος έδωσε μια μπουνιά στον υπάλληλο.

Τον έριξε κάτω και ανέβηκε πάνω του και άρχισε να τον χτυπάει.

"Τι δεν καταλαβαίνεις όταν σου λέω οτι δεν της πάνε ε;" τον ρώτησε άγρια. "Να μην ξανά κοιτάξεις έτσι την κοπέλα μου" τον διέταξε και του έριξε άλλη μια μπουνιά.

Η πόρτα του καταστήματος άνοιξε και δύο αστυνομικοί μπήκαν.

"Σηκωθείτε όρθιοι και τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας" τους διέταξε άγρια ο ένας αστυνομικός και εκείνοι τους υπάκουσαν.

***

Ο Μάνος και ο υπάλληλος   βρισκόντουσαν στο γραφείο του αστυνομικού και περίμεναν τον αστυνομικό.

Η Νίκη ήταν έξω και περίμενε το αγόρι της να  βγει από το γραφείο του αστυνομικού.

Ο αστυνομικός μπήκε μέσα και κάθισε στο γραφείο του.

"Λοιπόν ποιός είναι ο λόγος που τσακωθήκατε" τους ρώτησε ο αστυνομικός.

"Την έπεφτε στην κοπέλα μου" είπε  νευριασμένος κοιτώντας δολοφονικά τον υπάλληλο.

Ο αστυνομικός τους κοίταξε και αναστέναξε

"Θα σας αφήσω ελεύθερους αλλά άμα γίνει ξανά θα σας χώσω μέσα" τους προειδοποίησε ο αστυνομικός.

Αυτοί έγνεψαν θετικά και βγήκαν έξω από το γραφείο.

Μόλις εκείνη τους είδε έτρεξε και αγκάλιασε τον Μάνο.

"Όλα καλά;" τον ρώτησε και το αγόρι της έγνεψε θετικά.

Ο υπάλληλος την κοίταξε και της είπε

"Μάκης"

Ο Μάνος απαντάει πριν απαντήσει η Νίκη

"Χεστήκαμε" του απάντησε και την άρπαξε από την μέση και φύγανε.

Μάνος POV

Άκου εκεί

Μάκης

Χεστήκαμε ρε

Άντε μου στο διάολο μην σε θάψω.






Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora