8: Χαμένο παιδί

3.2K 242 41
                                    

Μάνος Pov

Καθώς περνούσα έξω από το γραφείο της Νίκης,την ακούω να φωνάζει

"Τι δεν γίνεται αυτό! Όχι!" και κάτι να πέφτει κάτω.

Ανοίγω αμέσως την πόρτα και βλέπω την Νίκη να έχει λιποθυμήσει.

Αμέσως την παίρνω σε στυλ νύφης και κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητο για να την πάω στον νοσοκομείο.

Στο νοσοκομείο

Είμαι εδώ και δυο ώρες και περιμένω τον γιατρό να βγει για να μάθω νέα της.

Έχω τηλεφωνήσει στον Τάκη πεντακόσιες φορές αλλά δεν μου το έχει σηκώσει

Ουφ.

Τότε ξαφνικά ένας γιατρός βγήκε.

"Γιατρέ τι έχει η Νίκη;" τον ρώτησα.

"Συγγνώμη κύριε για αυτό το άσχημο νέο που θα σας πω" λέει ο γιατρός και βγάζει τα γυαλιά του.

Λέτε να έπαθε κάτι σοβαρό;

Αν ναι δεν θα το αντέξω.

Νίκη μην με αφήσεις.

Δεν μπορώ χωρίς εσένα.

Νομίζω σε ερωτεύτηκα.

"Η κοπέλα σας ήταν έγκυος και λόγω ενός μεγάλου σοκ που υπεστη την χειρουργησαμε αυτήν καταφέραμε να την σώσουμε, όπως το νεογέννητο παιδί που ήταν 3 εβδομάδων δεν καταφέραμε να το σώσουμε" είπε λυπημένος ο γιατρός.

Η.... ταν

Ε ε έγκυος;

Και έχασε το παιδί.

Πω όσο σκέφτομαι τον Τάκη το πόσο θα στεναχωρηθεί.

"Μπορώ να την δω;"

Αυτός γνέφει καταφατικά.

Μπαίνω μέσα και την πλησιάζω.

Αφού κάθισα στην καρέκλα της λέω

"Όταν ξυπνήσεις και μάθεις οτι ήσουν έγκυος θα χαρείς αλλά όταν μάθεις οτι το μωρό δεν υπάρχει θα θες να πεθάνεις. Εμένα θα με έχεις δίπλα σου μάτια μου και θα σε βοηθήσω όσο μπορώ" της λέω και δάκρυα αρχίζουν να κυλούν από τα μάτια μου.

Τότε η Νίκη ανοίγει τα μάτια της

"Που βρίσκομαι;" με ρώτησε.

"Στο νοσοκομείο" της απάντησα.

"Ο Τάκης πως είναι;" με ρώτησε ανήσυχα.

"Του τηλεφώνησα αλλά δεν το σηκώνει" μολις τελειώνω την πρόταση μου η Νίκη αρχίζει να κλαιει. "Μωρό μου τι έχεις;" την ρώτησα και της χαϊδεψα το κεφάλι της.

Αυτή με αγκαλιάζει και μου λέει κλαίγοντας οτι την πήραν από το νοσοκομείο και οτι της είπαν οτι ο Τάκης είναι σε κρίσιμη κατάσταση.

Μολις το άκουσα αυτό δεν μπορούσα να το πιστέψω.

Ο Τάκης ο καλύτερος μου φίλος είναι σε άσχημη κατάσταση.

Τότε μπαίνει ένας γιατρός.

"Γιατρέ μια ερώτηση. Υπάρχει εδώ κάποιος Δημήτρης Παπαναστασίου;" ρώτησα τον γιατρό.

"Ναι" λέει και σκύβει το κεφαλή του.

"Γιατρέ πως είναι;" τον ρώτησε ανήσυχη.

"Είχε πολλά τραύματα και δεν καταφέραμε να τον σώσουμε" μόλις το ακούσαμε αυτό με την Νίκη, εγώ άρχισα να κλαίω και η Νίκη να φωνάζει.

"Οχιι Οχιι Οχιι λέτε ψέματα. Όχι δεν γίνεται αυτό όχιιιιι" άρχισε να φωνάζει.

Εγώ την πλησιάζω και την αγκαλιάζω και της λέω.

"Μάτια μου εγώ είμαι δίπλα σου και θα σε βοηθήσω"

Συγγραφέας POV

Η Νίκη ένιωθε λες και της έσπασε η καρδιά.

Έχασε τον μοναδικό άνθρωπο που κατάφερε να της κλέψει την καρδιά της.

Πως θα ζούσε από δω και πέρα εάν δεν έβλεπε αυτό το χαμόγελο που ερωτεύτηκε.

Πως θα κοιμάται και θα ξυπνάει μόνη της και δεν θα τον έχει κοντά της.

Ο Μάνος από την άλλη δεν έχασε μόνο τον κολλητό του αλλά και τον αδελφό του.

Ναι σαν αδελφό του τον ένιωθε.

Μαζί μεγαλώσανε.

Μαζί έκαναν βλακείες.

Πως θα μπορέσει να ζήσει χωρίς τον αδελφό του πλεον;

Ο Χάρος τους τον πήρε μακριά.

Πως θα ζήσουν τώρα αυτοί οι δύο που χάσανε ένα σημαντικό πρόσωπο.



Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz