31: Η ζωή του Εφραίμ

1.6K 138 17
                                    

Ο Εφραίμ ξύπνησε πριν από την Νίκη και άρχισε να την παρατηρεί

Την θαύμαζε για την ομορφιά της και την δυναμικότητα της.

Καθώς την κοιτούσε και της χάιδευε τα μαλλιά άρχισε να θυμάται τότε που είχε ερωτευτεί πρώτη φορά.

Η Μάρω ήταν μια όμορφη και έξυπνη κοπέλα.

Ήταν η καινούργια συμμαθήτρια του στην πρώτη λυκείου.

Από την στιγμή που την είδε, την ερωτεύτηκε και κάθε μέρα ονειρευόταν πως θα ήταν αν τα έφτιαχναν.

Όμως αυτό το όνειρο του δεν εκπληρώθηκε ποτέ διότι και ο κολλητός του, που ήξερε από τότε που ήταν μωρά, ερωτεύτηκε και εκείνος την καινούρια συμμαθήτρια.

Δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα μπορούσε να τσακωθούν, κάτι που όντως έγινε εξαιτίας της για αυτό, υποχώρησε και άφησε τον κολλητό του να κάνει το πρώτο βήμα και να τα φτιάξουν.

Μετά απο 1 μήνα τους έβλεπε μαζί αγκαλιασμένους να φιλιούνται.

Τώρα ξανά βρίσκεται στην ίδια κατάσταση, όμως αυτή την φορά θείος και ανιψιός είναι ερωτευμένοι με την ίδια κοπέλα.

Κοιτώντας την Νίκη φαντάζονταν πως θα ήταν να είναι ζευγάρι και να κάνουν παιδιά.

Για αυτό και πήρε μία απόφαση.

Θα διεκδικούσε την Νίκη και ας ήταν το τελευταίο πράγμα που θα έκανε σε αυτό τον κόσμο.

Δεν θα ξανά θυσιάζε την ευτυχία του.

****

Από την άλλη ο Μάνος όλο το βράδυ το πέρασε στο γραφείο του.

"Μάθαμε ποιος έκλεψε αυτό το μεγάλο χρηματικό ποσό" είπε ο Ιασονας καθώς άνοιξε την πόρτα.

Ο Μάνος στο άκουσμα αυτών των λέξεων σηκώθηκε όρθιος και τον πλησίασε για να μάθει ποιός ήταν αυτός ο κλέφτης.

"Ποιός είναι;" τον ρώτησε.

Ο Ιάσονας τον κοίταξε και πήρε μια βαθιά ανάσα πριν πει ποιος ήταν ο κλέφτης.

"Η γραμματέας σου" του απάντησε και εκείνος τα πήρε.

Κοίταξε τον Ιάσονα και του έκανε νόημα να φύγει και να την φωνάξει.

Ο Ιάσονας βγαίνοντας έξω φώναξε την γραμματέα του Μάνου.

Η γραμματέας του μπήκε μέσα και τον πλησίασε.

"Με ζητήσατε κύριε Παπαδόπουλε;" τον ρώτησε.

Ο Μάνος την πλησίασε και την έπιασε από το δεξί οπίσθιο της και την κόλλησε πάνω στο κορμί του κάτι που την έκανε να πάθει σοκ.

"Ναι σε ζήτησα" της είπε καθώς της δάγκωσε δυνατά τον λαιμό κάτι που την έκανε να αναστενάξει.

Την ανέβασε στο γραφείο και της άνοιξε τα πόδια και έβαλε το χέρι του μέσα από το εσώρουχο, στην ευαίσθητη περιοχή της και συγκεκριμένα το μεσαίο δάχτυλο στην τρύπα της.

Η γραμματέας αναστέναζε ενώ εκείνος κουνούσε με δύναμη το δάχτυλο του μέσα της.

Όταν κατάλαβε οτι ήταν έτοιμη να τελειώσει έβγαλε το δάχτυλο του και ένα κλαψούρισμα ακούστηκε από την γραμματέα.

Την γύρισε απότομα στα τέσσερα και της έσκισε την φούστα με το εσώρουχο της.

Ύστερα άρχισε να της σφαλιαρίζει τα οπίσθιά της με δύναμη, μα με τόσο δύναμη που τον παρακαλούσε να σταματήσει.

"Όχι δεν θα σταματήσω. Εσύ τόλμησες να κλέψεις την εταιρία μου θα την πληρώσεις τόσο άσχημα" της είπε εκτός ελέγχου, καθώς πήρε μία βέργα που είχε και άρχισε να την χτυπάει δυνατά.

Η γραμματέας άρχισε να κλαίει και να φωνάζει από τον πόνο.

Όταν ευχαριστήθηκε με αυτό που της έκανε, την σήκωσε και την πέταξε έξω από το γραφείο του.

Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη ήταν τόσο θυμωμένος

"Ας τολμήσει κάποιος άλλος να κάνει καμία βλακεία θα δει τι θα πάθει" είπε άγρια και έσπασε την γυάλινη κορνίζα στο γραφείο του.






Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Where stories live. Discover now