Τρεις εβδομάδες πέρασαν από εκείνο το γεγονός που συνέβη και η Νίκη ήταν τόσο δυστυχισμένη.
Ακόμα θυμάται την αντίδραση του Μάνου όταν μετά την ερωτική πράξη που συνέβη μεταξύ τους του μίλησε άσχημα.
Flashback
Καθώς η Νίκη βρισκόταν στο γραφείο, δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια της.
Ο Μάνος όλο χαρά μπήκε μέσα.
"Καλημέρα Νίκη μου" ακούστηκε η φωνή του.
Εκείνη σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε
"Φύγε σε παρακαλώ" του 'πε με σπασμένη φωνή.
Εκείνος την πλησίασε και της χάιδεψε το μάγουλο της.
"Μωρό μου όλα καλά;" την ρώτησε.
"Όχι! Δεν θέλω να με ξανά πλησιάσεις. Δεν σε θέλω πια" του είπε εκείνη με μίσος.
"Τι είναι αυτά που λες Νίκη μου;" της ρώτησε σοκαρισμένος.
Δεν μπορούσε να πιστέψει τα λόγια της.
Εδώ και τρεις εβδομάδες μετά από το γεγονός που συνέβη εκείνος ταξίδεψε στην Ισπανία γιατί είχε ένα σοβαρό μίτινγκ.
Περίμενε επιστρέφοντας να είναι όλα ρόδινα όπως παλιά.
"Αυτό που άκουσες. Ποτέ δεν σε ήθελα. Σε κορόιδεψα. Όλα ψέματα ήταν. Απλώς ήσουν ένας ωραίος άντρας και σε ήθελα στο κρεβάτι" στα λόγια αυτά ο Μανος σήκωσε το χέρι του και την χαστούκισε δυνατά.
"Νόμιζα ότι ήσουν διαφορετική αλλά από ότι φαίνεται έκανα λάθος" της είπε και έφυγε.
Εκείνη άρχισε να κλαίει
"Μάνο σε αγαπώ, αλλά δεν γίνεται να ήμαστε μαζί, γιατί ο Εφραίμ με απείλησε με την ζωή σου και δεν θέλω να πάθεις τίποτα" είπε και έριξε οτι βρισκόταν πάνω από στο γραφείο της.
End Flashback
Σε αυτή την θυμίσει άρχισε να κλαίει περισσότερο.
Το κουδούνι χτύπησε και η Νίκη αναγκάστηκε να σηκωθεί και να σκουπίσει τα δάκρυα της.
Άνοιξε την πόρτα και είδε την φίλη της την Μαίρη και της έκανε νόημα να περάσει.
"Πως είσαι κορίτσι μου;" την ρώτησε ανήσυχη.
"Πώς να είμαι;" της απάντησε θλιμμένη.
"Ακόμα εμετούς κάνεις;" την ρώτησε και κούνησε το κεφάλι της. "Σου έφερα ένα τεστ εγκυμοσύνης να κανείς" της είπε, αλλά καθώς πήγε να μιλήσει η φίλη της την σταμάτησε. "Πάρ' το και πήγαινε"
****
Ύστερα από 10 λεπτά, η Νίκη βγήκε από την τουαλέτα και κρατούσε το τεστ και το κοιτούσε.
"Τι έγινε;" την ρώτησε και η Νίκη της έδειξε το τεστ. "Είσαι" της είπε. :Το ξερά. Πιάνου ειναι;" την ρώτησε.
Η Νικη δίστασε να απάντηση
"Του Εφραίμ" της είπε και τότε άρχισε να κλαίει.
"Σίγουρα;" την ρώτησε.
"Ναι! Ο Μανος πάντα χρησιμοποιούσε προφυλακτικά και ο Εφραίμ σίγουρα όταν με βίασε δεν έβαλε προφυλακτικό. Τι θα κάνω;" ρώτησε και τα δάκρυα της άρχισαν να κυλούν σαν ορμητικό ποτάμι.
Τα κλειδιά ακούστηκαν και οι δυο φίλες πάγωσαν.
Αμέσως σκουπίσει τα δάκρυα της.
"Νίκη είσαι έγκυος" την ρώτησε και η κοπέλα έβρισε τον εαυτό της που δεν το πέταξε το τεστ και το άφησε στο τραπέζι.
Story by ~ ntani_ela
CZYTASZ
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romans"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...