36: Δύο καρδιές

1.5K 143 9
                                    

Ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που  Μάνος έχει φύγει και κανένας δεν ήξερε που στο καλό είχε πάει.

Έφυγε μακριά γιατί δεν μπορούσε αλλο.

Δεν άντεχε.

Όλο αυτό ήταν πάνω από την αντοχή του.

Δεν άντεχε γιατί ήξερε οτι ο Εφραίμ με την Νίκη θα τα έφτιαχναν και για αυτό δεν ήθελε να τους βλέπει μαζί. Ετσι αποφάσισε να φύγει μακριά. Να πάει κάπου να ξεχαστεί.

*****

Η Νίκη από την άλλη τους πρώτους μήνες είχε τρελάνει.

Τον έψαχνε παντού αλλά δεν μπορούσε να τον βρεις.

Ύστερα σταμάτησε να τον ψάχνει και ο Εφραίμ βρήκε αφορμή και άρχισε να την πλησιάζει.

Άρχισαν να βγαίνουν κάθε μέρα για καφέ και κάθε Σαββατοκύριακο για φαγητό.

Και δεν άργησαν να τα φτιάξουν

Πέντε μήνες ήταν μαζί και ήταν τόσο χαρούμενη αλλά της έλειπε αυτός πάρα πολύ.

Πολλές φορές όταν έκανε έρωτα με τον Εφραίμ φανταζόταν τον Μάνο να την κάνει δικιά του .

Όταν την φιλούσε φανταζόταν τα χείλη του.

Αχ αυτά τα χείλη του.

"Καλημέρα μωρό μου" την καλημέρισε δίνοντας της ένα φιλί στα χείλη της.

"Καλημέρα" του είπε, αλλά τα μάτια της κόλλησαν στην μπλούζα του Εφραίμ)

Παρόμοια μπλούζα, ειχε αγοράσει στον Μάνο και θυμόταν την αντίδραση του.

Flashback

"Μάνο μου" τον φώναξε μόλις άνοιξε την πόρτα.

"Ζωή μου ήρθες;" την ρώτησε εκείνος ενώ σηκώθηκε από τον καναπέ.

"Όχι καλέ ακόμα στα mall είμαι" τον ειρωνεύτηκε εκείνη.

"Αμάν ρε Νίκη" της είπε γελώντας

"Μάνο κοίτα τι σου πήρα" του είπε και του έδειξε την μπλούζα που του αγόρασε.

Εκείνος ξαφνιάστηκε που του αγόρασε ένα δώρο μιας και δεν ήταν τα γενέθλια του ούτε η γιορτή.

"Μα δεν γιορτάζω σήμερα"

Μόλις το άκουσε αυτό τον πλησίασε και τον αγκάλιασε.

"Μα Μάνο το είδα και μου άρεσε και για αυτό στο αγόρασα. Δεν σου αρέσει;" τον ρώτησε στεναχωρημένη.

"Ότι και να μου κάνεις δώρο μου αρέσει" της είπε δίνοντας της ένα φιλί.

End Flashback

"Τι έπαθες γλυκιά μου;" την ρώτησε φανερά ανήσυχα μιας που εκείνη κοιτούσε το κενό.

"Τίποτα" απάντησε με γλυκό τόνο.

*******

Ο Μάνος ετοίμασε την βαλίτσα του,  γιατί είχε έρθει πια ο καιρός να επιστρέψει πίσω στην Νεα Υορκη.

'Μάνο μωρό μου" του είπε η Μαρία η νέα κοπέλα του.

"Ναι μωρό μου" της λέει γλυκά.

Η Μαρία ήταν τόσο όμορφη.

Εμοιαζε πολύ στην Νίκη και για αυτό τα έφτιαξε μαζί της.

"Μωρό μου ποια είναι η Νίκη;" τον ρώτησε εκείνη δακρυσμένη.

"Τι λες;" την ρώτησε σοκαρισμένος

"Χθες το βράδυ με είπες Νίκη" είπε στεναχωρημένη.

"Δεν καταλαβαίνω τι λες. Μάλλον δεν άκουσες καλά" της είπε και έφυγε.

Πανάθεμά σε Νίκη.

Με έχεις στοιχειώσει.



Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Onde histórias criam vida. Descubra agora