Kocovina. To je strašná věc. Od rána se držím za hlavu a úpím. Ze včera si vůbec nic nepamatuji. A už vůbec nemám ponětí, jak jsem se dostala domů.
Jediné, co jsem si pamatovala byl pár hnědých očí, plné narůžovělé rty, husté obočí, hnědé vlasy s blonďatými konečky a dokonale vypracovaná hruď.
Nevím co jsem včera dělala, ale stydím se za sebe. Už nikdy nebudu pít! Zakřičela jsem na sebe v podvědomí. To je fakt dobrý vtip Barbaro..
Okolo jedenácté hodiny mě vzbudilo vyzvánění na mém telefonu. Volala mi mamka, že má pro mě novinu a že u mě bude za pár minut.
S povzdechem jsem vstala a přešla do druhého pokoje, kde na posteli ležela rozvalená Stella. Chtě-nechtě, musela jsem jí vzbudit.
''Šípková princezno. Vstávat!'' Vypískla jsem a obě jsme se chytly za hlavy.
''Můžeš mi říct, co to sakra děláš?!'' Zahřměla.
''Promiň, i já bych nejraději spala do halelůjah a byla v klidu, ale mamka přijede za pár minut. Takže se oblíkej.'' Vysvětlila jsem jí situaci a ona zaúpěla.
''Proč. Proč dnes.'' Zabručela do polštáře a nakonec přece jenom vstala.
''Dáš si taky prášek?'' Pronesla jsem unaveně a mnula si spánky.
''Dám. Děkuju.'' Věnovala mi chabý úsměv a přešla k šatníku.
Jen jsem přikývla a vyrazila do koupelny, kde jsme měly prášky. Bydlím s Stellou sama, protože je to pro obě výhodnější i když jsme obě z dobré a bohaté rodiny. Beztak by jsme se stále navštěvovaly, takže takhle je to pohodlnější.
Vyhledala jsem prášky na bolest hlavy při kocovině a přešla do kuchyně pro džus na zapití. Nakonec jsem své dva prášky zapila a další dva tam nechala pro Stellu.
Zamířila jsem do svého království a ustrojila se do pohodlných tepláků a mikiny. Udělala jsem si culík a vyrazila do kuchyně, kde byla rozespalá Stella.
Než jsem si stačila udělat kafe, celým domem se rozezněl zvonek. Okamžitě jsem se chytla za hlavu. Bože mami, to fakt?!
''Jdu tam.'' Pronesla jsem a zombie chůzí přešla chodbu ke dveřím, které jsem otevřela.
''Ahooj. Já vím, že mě ráda vidíš. Máš tu Stellu?'' Vyhrkla mamka a vstoupila do bytu.
''Dobrý den.'' Zvolala vesele Stella z kuchyně, i když byla polomrtvá.
''Výborně. Pojď do kuchyně zlatíčko.'' Vzala mě za ruku a dotáhla mě až do kuchyně.
''Tákže holky. Blíží se Vánoce a to znamená rodinou dovolenou. Tento rok pojedeme na hory na naší novou chatu, ale nejedeme sami.'' Poznamenala, když chtěla Stella něco říct.
''Společně s námi jede Maxwell rodina a ještě jedna. Takže, zítra nástup. Přesně v jedenáct budete před našim domem. Jo a nezapomeňte dárky.'' Mrkla na nás.
''Ale-'' Stella chtěla něco říct, ale já ji skočila do řeči.
''Mami, vždyť-'' Přerušil mě její telefon.
''Moment, to je Anita.'' Ukázala na mě prstem a já si založila ruce na prsou.
''Ty vole, to si dělá prdel? Kde teď máme vzít dárky?'' Šeptla mi Stella za zády.
''To mi povídej. Nejspíš budeme muset dneska vyrazit na nákupy.'' Šeptla jsem ji nazpět a ona zaúpěla.
''Panebože, jen to ne.'' Povzdechla si a složila si hlavu do dlaní.
ČTEŠ
Passionate Love [CZ] ✔
RomanceKaždý by chtěl ideální sexuální život, jaký má Christian Grey a Anastasia Steelová z 50 Odstínů Šedi. Teda.. Aspoň tak to vidím já. Něco podobného jsem zažila a ráda bych se o to s vámi podělila.. **** ''My na sebe máme ale štěstí.'' Usmál se a...