•6• Zmizel?

3.7K 116 6
                                    

Ráno jsem se probudila s hrůzou v očích.

''Bože, já tu usnula!'' Zaklela jsem si pro sebe a prohlédla jsem se.

''Počkat.. Proč jsem nahá?'' Nechápala jsem a pak se mi to vše vybavilo přímo před očima.

Okamžitě jsem pohlédla na druhou půlku postele, která žela prázdnotou.

Nechápavě jsem se porozhlédla po pokoji a když jsem zjistila, že jsem v něm jen já, vstala jsem, oblékla se a přešla dolu do kuchyně, kde už pomalu snídala celá chata.

''Barbaro!'' Jako první si mě všimla usměvavá Pattie a okamžitě mě objala.

''Dobré ráno Pattie.'' Úsměv jsem jí opětovala a přešla do kuchyně hned poté, když mě pustila z objetí.

''Dobré ráno miláčku. Už ti je lépe?'' Usmála jsem na mě mamka a pohladila mě po zádech.

''Dobré. Ano, už je to lepší.'' Pousmála jsem se a šla si udělat čaj.

Když jsem s hrníčkem v ruce přišla do jídelny, všimla jsem si, že tu už chybí jen Stella s Justinem.

Zamračila jsem se nad tím, ale nechala jsem to být.

Stella přišla asi po půl hodině. Celá rozchrutá, ale usměvavá. Něco se mi na ní nezdálo, ale nechtěla jsem být panovačná.

''Dobré ráno Baru.'' Usmála se na mě a posadila se vedle mě.

Chtěla mi něco říct, ale jídelnou se ozval dětský smích, který se pomalu blížil k nám.

''Ťeťooooo!'' Vypískla malá pandička -dcera mé sestry, jen pro ujistění.

''Pandičkoo!'' Usmála jsem se na malou roztomilou nezbednici.

Zkrčila jsem se, roztáhla náruč a ona mi do ní vjela. Zvedla jsem se s ní v náručí a vlepila jí sladkou pusu na baculatou tvářičku.

''Dobré ráno.'' Ozval se za mými zády hlas mé starší sestry a já jí pozdrav oplatila.

Zatímco ostatní snídali, či si jen povídali s ostatními u kafe, já seděla na koberci s pandičkou, Jazmyn a Jaxonem v obýváku a hrála si s jejich hračkami.

V tom jsem ale zaslechla Pattiin hlas a na chvíli spozorněla.

''Kde je vlastně Justin? To ještě spí?'' Vykulila oči.

Potlačila jsem nutkání říct, že ve svém pokoji nebyl ani v osm ráno, ale to by neznělo zrovna dvakrát přívětivě a tak jsem si hleděla svého.

''Nee.. Nespí už od rána. Asi v šest hodin jsem ho potkala na chodbě, plížil se tiše ven a pak někam šel.'' Pokrčila rameny moje mamka a Pattie nakrčila zamyšleně obočí.

''To je zvláštní.. Od té doby ale uběhly čtyři hodin a on tu není..'' Nechápala.

''Já mu zavolám.'' Vzala do ruky svůj telefon a vytočila jeho číslo. Až do obýváku jsem slyšela, jak jí to nebere a tak si jenom povzdechla.

V tom do kuchyně přišel Jeremy a objal jí kolem ramen.

''Pattie, já myslím, že náš drahocenný syn je už dospělý.. A tak se o sebe dokáže postarat sám.'' Pronesl a nakonec ji lípl polibek do vlasů.

''Jazmyn chceš uplést copánek?'' Otočil se k nám Jeremy a Jazmyn hned souhlasně vypískla.

Posmála jsem se nad nimi a letmo pohlédla na taťku. Ten mi můj pohled opětoval a hned pronesl.

Passionate Love [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat