''My na sebe máme ale štěstí.'' Usmál se a oblízl si nenápadně rty.
''Štěstí?'' uchechtla jsem se.''Spíš smůlu.'' dokončila jsem a odešla do kuchyně.
"Ale, ale. Paní Bieber rostou růžky." zašklebí se na mě tím jeho zářivým úsměvem ve dveřích.
"Za to pan Bieber je jistě andílek." poznamenám ironicky, při dávání špinavých talířů do myčky.
"Zlatíčko, od čeho tu máme Amelii, ty by sis měla odpočinout." pronese najednou a odtáhne mou maličkost od myčky.
"Vždyť je to jen pár talířů, to ještě nikoho nezabilo Justine." protočím nad ním očima a on se ušklíbne.
"To sice ne, ale mohli bychom dělat něco užitečnějšího." odpoví mi potichu a zatímco mě chytne za lehce vystouplé bříško, přisaje své rty na mou kůži těsně pod uchem.
Z úst ihned vypustím tichý sten, který napomůže stoupání jeho erekce, kterou už lehce cítím natlačenou na mé tělo.
"Justine." vydechnu, abych ho zastavila, i když netoužím po ničem jiném, než si zopakovat to samé co dnes ráno.
Od doby, kdy jsme se dali znovu dohromady nás už nic ani nikdo nedokáže od sebe rozdělit. Ani vášeň nám za tu dobu nijak nepohasla a že už jsme spolu nějaký ten rok.
"Vím moc dobře, po čem toužíš babe a věř mi, že skončit to není." zamrmlá mi do krku a já kuňknu.
"Lidičky? Je tu někdo?!" zvolá někdo z vedlejší místnosti a my hned od sebe uskočíme.
"Věř mi, že to prozatím bude nejlepší." šeptnu k Jussovi, zatímco se poupravuji.
"Ano! Tady v kuchyni!" zvolám po chviličce a Jazmyn se ihned ukáže ve dveřích.
"Bezva. Už je vše připraveno." usměje se vesele a já přikývnu.
"Super, jen tak dál. Kde je Pattie?" zajímám se, zatímco přejdu k ledničce.
"Už jsou tady, tak pohněte." přijde najednou skoro dospělý Jaxon, který se hned vytratí.
"Hele klidni hormon skrčku." houkne za ním Justin.
"Bar počkej, vždyť to nemůžeš nést sama." vyjekne najednou Jazmyn, jakmile zahlédne, že vyndavám těžký dort z ledničky.
"Ty už taky?" povzdechnu si.
"Lidičky, jsem jen těhotná. Ne nemohoucí." vysvětlím jim a pomalu odnesu dort na jeho místo.
"Právě proto by jsi neměla dělat vůbec nic." objeví se Justin opět ve dveřích, tentokrát od obýváku.
Propálím ho pohledem a raději pohlédnu na Jazmyn, která ho plácla do ramene.
Vyrostla z ní krásná dospělá žena, která si vydělává nejen modelingem, ale i na různých sociálních sítích jako já dodnes. Stále jí i přes to vidím před sebou jako tu malou holčičku s ďolíčky ve tvářích a přitom už rok může legálně pít a chodit do barů s určeným věkem.
"Jazmyn mohla by jsi skočit pro děti? Já tu ještě doladím nějaké detaily." pousměji se a ona bezmyšlenkovitě přikývne, zatímco odchází pro desetiletého Jasona a pětiletou Rosaline někam na zahradu.
"Víš o tom, že jsi dokonalá?" zacvrliká mi za zády Juss, jakmile se chystám jít pro talířky, na které jsem úplně zapomněla.
"Ale prosím tě." ušklíbnu se a pokračuji ve své cestě.
"Ale ano, jsi. I přes to všechno, co jsme si prožili jsem neskutečně rád, že mám za ženu právě tebe." přitáhne si mě do náruče a vesele se usměje.
"Přestááň.. Nebo se začnu červenat." plesknu mu jemně do hrudě a zaculím se.
"Tak ráda vás takhle vidím!" zaslechneme najednou od dveří a oba se za tím známým hlasem otočíme.
Široce se usměji na ženu s delšími čokoládový i vlasy a veselým úsměvem.
"Pattie, tak tady jsi." pronesu vesele a přejdu k ní, abych ji objala.
"Taky tě ráda vidím, Barbaro." odpoví mi a při objetí mi vlepí pusu do vlasů.
"Děti by za chvíli měli dorazit." pronesu, zatímco se odtáhnu, abych mohla obejmout i Jeremyho.
"Ahoj dědo." usměji se na Jeremyho, který mě ihned vtáhne do medvědího objetí.
"Babiiii!!" ozve se nám za zády dřív, než mi Jeremy stačí odpovědět.
Naše pozornost se ihned přenese na přesnou kopii Justina v dětské podobě a mou malou princeznu s modrými kukadly.
"No ahooj čertícii!" usměje se široce Pattie a už se krčí pro objetí těch dvou raubířů.
Odstoupím od Jeremyho, který se s dětmi taky přivítá a radši přejdu zpět k Justinovi. Věnuje mi jemný úsměv a lehkou pusu na tvář.
I takováto malá pusa ve mě vyvolala vír hormonů ovládající mé tělo v poslední době.
Usměji se a přitom má dlaň padne na vystouplé bříško, abych se tam pohladila. Justinova dlaň rychle následuje tu mou, zatímco se babička Pattie s dědou Jeremym rozplívají nad Jamesem a Rosaline.
Byl to opravdu šťastný pohled a já si přála, aby naše štěstí s námi stálo až do konce. No není to nejlepší?
I přes všechny trable s novináři a fůrou někdy až moc otravných fanoušků nám z tváře úsměv nemizel. Spíše naopak.
Užívat si života, mít rodinu, skvělé přátele a na vše se nejlépe dívat s nadhledem. To je naše opravdové poslání na tomto světě.
S láskou,
Vaše Barbara Palvin Bieber.Taaaak.. A je to konečně tady! Snad to jako epilog za to stálo. Snažila jsem se to udělat co nejlépe a abych pravdu řekla, nenapadlo mě nic lepšího, než to ukončit nějakou tou oslavou, protože nejsou to právě ty nejlepší prožité dny s rodinou?
Mějte se krásně a čtěte 👇🏻👇🏻👇🏻
Ti, co jsou mými hrdými čtenáři a přečetli víc, jak jeden můj příběh, prosím, ozvěte se mi tady v komentářích, abych o vás věděla, děkuji moooc ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Passionate Love [CZ] ✔
RomanceKaždý by chtěl ideální sexuální život, jaký má Christian Grey a Anastasia Steelová z 50 Odstínů Šedi. Teda.. Aspoň tak to vidím já. Něco podobného jsem zažila a ráda bych se o to s vámi podělila.. **** ''My na sebe máme ale štěstí.'' Usmál se a...