•19• Noční život

2.4K 80 0
                                    

Když jsem se přesvědčila, že jsem připravená vyrazit, vydala jsem se z pokoje ven bez ničeho dalšího.

Telefon jsem totiž nepotřebovala a peníze jsem si zavřela do kapsy od letní bundičky, která poslouží spíše jen jako okrasa kolem pasu.

Sešla jsem schody s černými jehlami v rukou. V chodbě jsem narazila na Alexis, která návštěvu klubu, narozdíl ode mě, tolik neřešila a vzala si obyčejné kratší šortky, bílé tričko a bílé páskové podpatky.

Zatímco ona byla v bílé, já vsadila na černou a vzala si mé kratší šaty s jednoduchým střihem a tenkými ramínky. Kolem boků si uvázala černý bomper, na nohy vzala černé jehly a vlasy svázala do ledabilého drdolu.

Po chvíli k nám dorazila Stella s Cindy a Alissou.

Stella jako vždy měla něco sexy. Protentokrát to byla uzoučká kožená sukně, s krajkovaným body od Victoria's Secret.

Cindy si na sebe vzala jen nějaké Neelsovo tričko, které sotva odhalovalo její šortky a samozřejmě černé páskové podpatky.

Alissa si ráda vyhrává se svým stylem. Toho jsem si všimla už dříve, ale až teď mi to dokázala.

Úzké brejličky se jí leskly ve vlasech, bílé mini šaty připomínající delší tílko s rozepínáním po celé délce, na opasku kolem pasu se leskla stejně barevná brašnička a nakonec bílé boty na podpatku.

Usmály jsme se na sebe všechny a postupně si pochválily naše outfity. Když už každá začala netrpělivě klepat botou o zem, kluci se objevili na schodech.

Byli až moc hluční, aby jsme si jich nevšimly. Scházeli schody a my si je prohlédly od hlav až k patám.

Každý z nich měl jinak barevné, potrhané džíny a k tomu jakékoliv tričko, které našli v kufru či šatníku.

Usmáli se na nás a každý šel ke své partnerce. Ve dvojicích a jedné trojici jsme vyšli ven.

Tam jsme se schodli na tom, že já a Cindy zůstaneme střízlivé, abychom zbytek mohly odvést domů autem.

Zamluvila jsem si tedy to svoje a spolu se mnou, Stellou a Francem jela také Alexis a Cameron.

V né moc prostorném Neelsově Mercedesu se poté tístnila jak Cindy, Neels a Alissa, tak i Hailey s Luckym a Ash.

Pro nás cesta byla pohodová, zatímco pro ně náročná na pohodlí, ale takto se rozhodli, takže my jsme se jim jen smáli.

Když jsme dorazili do města, Hailey si stěžovala, že už víckrát v tak natěsněném autě nepojede a ve společnosti Luckyho vešla do klubu.

My ještě chvíli počkali venku, zatímco jsme se shodli, že nazpátek Ash pojede v mém autě.

Pak už jsme vyšli vstříc bláznivé noci v klubu.

Hned jak jsme vešli, mě ovanula zvláštní vůně tohoto prostředí. Všude kolem poletovaly barevné šmouhy od reflektorů a diskokoule, kterou jsem snad neviděla věčnost.

Lidé kolem mě se po sobě spíše sápali, než aby tancovali a všimla jsem si, že u záchodků platí pravidlo pro jednu zeď. Jestli se chceš líbat, tu je to správné místo.

Než jsem se stihla otočit, všimla jsem si, že se mi všichni ztratili. Naštěstí jsem však poblíž zahlédla Stellu a tak jsem šla za ní.

Když jsem jí však poklepala na rameno, zjistila jsem, že jsem se zmílila.

Jistá blondýnka se na mě pohrdavě otočila, sjela mě pohledem a uchechtla se.

Radši jsem se vypařila hledat ostatní, než tam stát jako solný sloup.

Passionate Love [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat