•51• Změna

1.7K 53 8
                                    

(👆🏻Barbara v 2:11 ❤️👆🏻)

Čas šel najednou až moc rychle kolem mě a než jsem se nadála, půl rok byl opět za mnou jedním mrknutím oka.

Ještě doteď jsem si ale v paměti připomínala ten úžasný pocit při jistých krocích na měnícím se molu, za znění písničky This Feeling.

Stále si tento zážitek přehrávám v hlavě pro rychlé nabytí známé energie, štěstí a hrdosti.

A co teprve když si vzpomenu na ten úžasný pocit, kdy mi vedoucí Victoria's Secret nabídl spolupráci minimálně na rok? Tak to už je opravdu obrovské BUM pro mé pocity štěstí a radosti.

Od té doby jím zdravěji, cvičím, abych si zpevnila postavu a najednou jsem šťastnější a užívám si života o něco víc, než dřív.

Justin se pro mě stal minulostí i když se stále bohužel potýkám s těžkým pocitem, že jsem ho nechala za sebou. Stále k němu chovám jisté city, kterých se jen tak člověk nezbaví, ani kdyby chtěl.

A právě proto se snažím co nejvíce zaměstnat, abych na to všechno tolik nemyslela a unavená si šla spíše lehnout, než se utápět v hlubinách myšlenek.

Dnes jsem měla v plánu vyrazit si ven s Andílky na oslavu přijetí do Victoria's Secret v Hollywoodu, ale jakmile se to blížilo, nikam se mi nechtělo a tak jsem to na poslední chvíli odvolala s tím, že mi není dobře i když to nebyla pravda.

Holky nebyly moc nadšené, ale nakonec to vzaly s úsměvy a s tím, že si to vynahradíme jindy. Neodpověděla jsem jinak, než souhlasem. Je se zkrátka odmítnout nedá.

Pouze Alexin věděla pravdu, ovšem té jsem věřila víc, než všem ostatním a souhlasila se mnou ať si na chvíli odpočinu. Přece jenom jsme toho po tom půl roce měly opravdu dost za sebou.

Dokonce mi dala typ, jestli se nechci jít projít navečír k nápisu Hollywood, když už jsme tedy pro těch pár dní v tomto známém hereckém království. Prý je odtamtud krásný výhled na město a při západu Slunce se tam lidem a hlavně tedy mladým hercům plní přání.

S úsměvem nad touto myšlenkou jsem se zasmála i do telefonu a ona mě v tom dále utvrzovala.

Škoda, že na takovéto povídačky nevěřím. Říkala jsem si v hlavě, když o tom stále dokola mrmlala. Vždy byla velice vytrvalá ve svých názorech a to se mi na ní právě tolik líbilo.

Nakonec jsem náš hovor ukončila s tím, že ještě uvidím. Jakmile se ale venku začalo pomalu stmívat, řekla jsem si, že to není až tak špatný nápad.

Přestrojila jsem se do něčeho pohodlného, což v tu chvíli byly legíny, nějaké to tričko a teplá delší oversize mikina s kapucí a velkou kapsou.

Přes oči jsem si dala sluneční brýle, vlasy nechala rozpuštěné a přes hlavu dala kapuci, aby si mě lidé tolik nevšímali jako normálně.

Kolem půl sedmé jsem vyrazila ze soukromí mého apartmánu a s úsměvem vyšla vstříc hollywoodským ulicím, nad kterými své barvy libovolně měnilo nebe podle polohy sluníčka, které pomalu zapadlo za obzor.

Právě v tu chvíli, kdy už byl vidět jen setinový kousek jsem vyšla na známý a velmi navštěvovaný kopec s nadpisem Hollywood.

Ještě pořád tu byli dva lidi, rozhodně to byl ale jen zlomek toho, kolik lidí se tu ukáže přes den.

Z hluboka jsem se nadechla a zase vydechla. Cítila jsem se tak volně a uvolněně, že jsem nemohla jinak, než se usmívat.

Byla jsem šťastná, i když mě v hlouby srdce tížily různé myšlenky a problémy. Nebyly nijak velké, ale dlouhou dobu mě tahaly ke dnu.

Passionate Love [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat