•12• Špatné zprávy

2.9K 104 0
                                    

''A já už předávám slovo mé kolegyni ve studiu, která si pro Vás připravila reportář o muži, po kterém jistě touží každá žena, a to nejen v New Yorku.'' Pronesla s úsměvem a my se se Stellou na sebe podívaly.

''Znáš takového chlapa?'' Zeptala se mě a já se zašklebila.

''Tady takových chlapů je..'' Máchla jsem rukou a opět svou pozornost zaměřila na televizi.

''Ano přesně tak dámy, mluvím tady o uznávaném podnikateli Justinu Bieberovi, který byl včera zahlédnut u nám dost známé restaurace v centru New Yorku s stejně známou roztomilou tváří.''

Když moderátorka začala mluvit, na obrazovce se začali ukazovat jisté fotografie Justina a já nad tím protočila očima, ale poslouchala jsem dále.

''Jeho doprovod v červeném, jak už všichni jistě víte, se jmenuje Selena Gomez. Selena je začínající popová hvězda a je o rok mladší, než Justin.'' Hned se vedle moderátorky objevilo pár fotek ze včerejšího večera a já si odfrkla.

''Podle nás to mezi nimi roztomile jiskří a je to dost poznat na těchto fotkách. No ne? Co myslíte? Vydrží jim to?'' Pronesla s úsměvem a já se uchechtla.

''No jistě..'' Pronesla jsem otráveně. Proč to tak žere?

''Ovšem stále si nejsme tak úplně jistí tím, jestli jim to vydrží! Mezi námi, se totiž začíná šuškat, že byl dnes venku s jinou!'' Vykulila jsem oči a čekala, co z té brunety vypadne. Stella v tichosti seděla a ani nedutala.

''Ano opravdu, náš miláček JB má více dívčích známostí, než jsme si mysleli. Tak ale.. Nedá se čemu divit, že?

Když už o tom mluvím.. Dnes odpoledne byl viděn s jistou uznávanou modelkou Barbarou Palvin, která se v New Yorku zdržuje už několik let!''

''A doprdele..'' Vypadlo ze mě hned, jak se na obrazovce ukázala má fotka.

Stella okamžitě vyskočila a začala mě mořit otázkami. Já si jen schovala obličej do dlaní.

''Její krásná tvář a půvabné, nepřehlédnutelně modré kukadla však nezapůsila jen na její managment, ale i na Justina.'' Pronesla moderátorka a mě z toho všeho začínalo být na nic.

''Bohužel to nezůstalo jen u pouhého setkání a pokecu. Máme také jisté zprávy, že právě s Barbarou byl viděn v nedaleké restauraci a o několik hodin později i u vchodu do Empire State Building, která Justinovi patří.'' Pokračovala dále a já si nahlas zaklela.

Vyskočila jsem na nohy a odcházela pryč. Neměla jsem náladu poslouchat takové kecy.

Musela jsem totiž přemýšlet o tom, co všechno bylo řečeno před tím, než jsem se tam objevila i já.

''Ví o tom všem Selena? A s jakou dívkou nakonec Justin skončí? To všechno Vám zodpovíme jistě příště. Teď už se zaměříme na jiné téma a to na novou módu-.'' Zaslechla jsem za sebou hlas moderátorky, která stále pokračovala.

Stella však ohromená vypnula televizi a pospíchala za mnou. Moc dobře jsem věděla, že tato reportáž bude mít hodně špatné následky.

A to nejen kvůli tomu, že jsem nejmíň před hodinou Stelle zalhala, že jsem se byla jen tak projít..

''Jak je možné, že jsi mi lhala?!'' Zavřískala a já se dramaticky zašklebila. Přesto jsem ale její otázku ignorovala.

''Vždyť je to Justin sakra! Řekla jsi, že mezi Vámi nic není a nikdy nebude. Tak proč je to najednou jinak? Proč jsi najednou tak uzavřená do sebe? A proč mi sakra neodpovídáš?!'' Mračila se a pospíchala rychle za mnou.

''Nech mě být prosím.. Vysvětlím ti to zítra..'' Pronesla jsem polohlasem a ona zavrčela.

Zaplula jsem do pokoje a chtěla co nejrychleji zavřít, ona ale dveře přidržela a dostala se za mnou dovnitř.

''Ne. Žádný zítra. Já chci odpovědi hned teď a nezajímá mě, že jsi unavená. Tečka.'' Řekla rázně a sedla si na mou postel.

''Hele! Trochu úcty jako. Měla jsem perný den..'' Poslední slova jsem řekla unaveným tónem.

''Ále prosimtě.. Až tak Tě Justin zřídil? Asi bych si s ním měla sjednat schůzku a trochu si s ním promluvit.'' Pronesla hnusně a já nad tím protočila očima.

''No tak mi řekni, co se stalo.. Vysvětli mi to. Včera jsi ho nenáviděla a dneska jsi s nim strávila celý den?'' Nadzvedla obočí.

Chvíli jsem mlčela a potom začala. Řekla jsem jí všechno, kromě toho aktu v garážích a ona mi v tichosti naslouchala.

''No páni..'' Vydechla nakonec když jsem skončila a já se podívala jinam.

''Vypadá to, že se mu líbíš..'' Pronesla rozhodně po chvíli a já se zamračila.

''Proč myslíš? Včera byl s jinou a dneska se mnou. Nemělo by to dlouhé trvání..'' Řekla jsem klidným hlasem, i když jsem uvnitř sebe bojovala.

''Myslíš? A proč ti teda teď volá?'' Nadzvedla obočí a mykla směrem k mému mobilu.

Nechápavě jsem se otočila a podívala se na můj mobil, který oznamoval příchozí hovor.

Když jsem zahlédla jeho jméno, otočila jsem hlavu zpět na Stellu a mykla rameny ve znamení, že je mi to jedno. 

''Ty to nezvedneš?'' Nechápala.

''Ne.'' Odpověděla jsem rázně a zamířila ke skříni pro oblečení na noc.

''Proč?'' Vyjekla.

''Protože nevidím důvod. Stejně mě bude chtít usvědčovat v tom, že to není pravda a tak dále.'' Pronesla jsem rozhodnutě.

''Jestli ti to nevadí, teď se půjdu omýt..'' Otočila jsem se zpět k ní čelem a ona přikývla.

''Jo, jasně.'' Vyjekla mile a zvedla se z postele.

''Jen.. Si pamatuj, že ať se děje co se děje, jsem tu pro Tebe a kdykoliv Tě vyslechnu. Pokud je Justin ten pravý, či je výborný v posteli a tobě to vyhovuje.. Budu ti fandit a chránit záda, pokud bude potřeba.

Jestli ti ale ten nagelovaný blbeček ublíží, nebudu brát ohledy na nic a vše mu s úroky vrátím.'' Pronesla a já se pousmála.

Nakonec jsem hodila oblečení na postel a rychle jí objala.

''Já Tě tak miluju..'' Šeptla jsem k ní a ona se usmála.

''To i já Tebe, ty má Rebelko.'' Uchechtla se.

A já, i když jsem měla co dělat, abych udržela slzy na uzdě, jsem se jednoduše slabě rozesmála.

Po chvíli jsme se od sebe odtáhly a zatímco Stella zamířila do svého pokoje, já zašla do koupelny.

Po hodině ztrávené v koupelně jsem vešla do svého pokoje s mokrou hlavou a hupsla na postel.

Vzala jsem si do ruky mobil a zjistila, že se mi Justin snažil dovolat osmnáckrát a naposledy před deseti minutami.

Povzdechla jsem si a rychle zahnala myšlenky na příjemné chvíle s ním, než se mi stačily vyrobit slzy.

Ovšem smutek se mi zahnat nepovedl a tak jsem zamířila do obýváku s domněnkou, že tam Stella bude.

Bohužel nebyla. Když jsem procházela chodbou, nastražila jsem uši, abych zjistila, jestli nespí.

Bohužel, v jejím pokoji vládlo ticho, ani písničky, které má pokaždé puštěné jsem nezaslechla a tak jsem usoudila, že spí.

Zamířila jsem tedy zpátky do svého pokoje. Zavřela jsem za sebou dveře a zalehla do postele.

Dneska konečně nová kapitola po dlouhé době 😊
Snad se líbí? ❤
A jaký názor máte na Barbařino chování?
Měla by Justinovi dát šanci? Nebo ho nadále ignorovat? 😇

Passionate Love [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat