•2• To není možný!

4.7K 119 9
                                    

Tuto kapitolu věnuji své kamarádce LenkaStardoll, za její trpělivost při vybírání obrázku. 😂💙

Domů jsme přijely tak tak, aby jsme začaly balit.

Každá si zalezla do svého pokoje a nevylezla, dokud neměla zabaleno. Což bylo asi za tři hodiny.

Musela jsem ještě zavolat mamce, aby mi řekla jak dlouho na té chatě budem, abych věděla, kolik si toho zabalit.

Nakonec mi to vydalo na tři kufry, ten třetí byl jen s dárky, které jsem už také měla zabalené.

Když jsem vylezla z pokoje, byla jsem líná si uvařit a tak jsem zaťukala na Stelliny dveře.

''Dále.'' Zvolala a já vešla.

''Uvaříš? Nebo si zavoláme špagety?'' Zeptala jsem se.

''Nee.. Mě se dneska vařit nechce. Objednej špagety.'' Mykla rameny a já tedy zvedla telefon a objednala bolaňské špagety domů.

Po půl hodině jsme je už v obýváku jedly u oblíbeného seriálu Pretty Little Liars (Prolhané Krásky), který jsme si stáhly.

Nakonec jsme si řekly dobrou noc, osprchovaly se, nastavily budíky na devátou hodinu ranní a spokojeně ulehly do svých postelí.

******
Další den ráno jsme už v deset byly kompletně připravené na odjezd. Jelikož tam máme být v jedenáct, máme co dělat aby jsme to stihly pokud budou na silnicích zácpy.

S Stellou jsme si převezly všechny kufry do podzemní garáže a následovně je naskládaly do mého miláčka. Pak jsme se vrátily pro pár věcí na cestu a nakonec vyrazily.

V jedenáct a několik minut jsme už stály před domem mých rodičů, kteří netrpělivě společně s těmi Stellyinými čekali.

Společně s Stellou jsme pak vylezly z auta a přivítaly se s ostatními. Nejraději jsem asi viděla svoji sestru, společně s její vlastní rodinou, kterou jsem naposledy viděla o Vánocích. Což je už rok zpět.

''Dáme si kafe a pak pojedem? Nebo vyjedeme teď?'' Zeptala se mamka a já mykla rameny.

''Mě je to celkem jedno mami. Je to jen na vás.'' Odpověděla jsem.

Nakonec jsme tedy zůstaly na kafe a pokec. Trvalo to asi hodinu a pak jsme ve čtyřech autech vyrazily na rodinou chatu.

Cesta trvala dohromady další hodinu a půl a já z toho neustálého sezení za volantem začínala být unavená.

Když jsme dorazily na chatu bylo něco okolo třetí. Hned po nás přijelo další auto. To bude nejspíš ta třetí rodina. Pomyslela jsem si.

Mamka za námi hned přišla a řekla, ať se jdeme přivítat.

''Ahoj Pattie.'' Usmála se mamka na postarší ženu v jejím věku s černýma vlasama, milým obličejem a modrýma očima.

''Ahoj Barbaro. Ráda tě zase vidím.'' Usmála se Pattie a objala ji.

''Pattie. Chtěla bych ti představit své dcery, Barbaru a Anitu.'' Usmála se mamka a otočila se na mě a Anitu.

''Dobrý den, já jsem Anita, nejstarší dcera, těší mě.'' Představila se Anita a podala ji ruku.

''Pattie. Také mě těší Anito.'' Potřásla si s ní a podívala se na mě.

''Já jsem Barbara.'' Usmála jsem se a taky si s ní potřásla.

''Anoo. Tebe znám. Z reklam na různé krémy.'' Usměje se na mě Pattie a já přikývnu.

Passionate Love [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat