•49• Novinka na cestě

1.5K 69 8
                                    

"No ták, Jeremy hejbni kostrou." Zvolá z vesela Pattie, která spolu se mnou stojí na kopečku a čeká na zbytek.

"Však jdu. Máš štěstí, že jsi mě k tomu přemluvila, protože jinak bych se vám teď smál z klidného povzdálí s pivem v ruce." odpoví udýchaně Jeremy, který je daleko od nás.

"Joo! Jsem první!!" zahuláká malý Jaxon, který je už od rána plný energie. Asi se mu u mě spalo dobře.

"Ale to není fér! Já nehraju, koukej, ani Justin nehraje." zabručí Jazmyn, která se s zamračeným pohledem otočí někam za sebe.

Následuji její pohled a radostný úsměv z tváře mi rychle opadne, když si všimnu propletených prstů, potutelných úsměvů a škádlení se mezi Jussem a Hailey.

Co si budu nalhávat, vypadají spolu dobře a šťastně. Ovšem pocitu žárlivosti se ne a ne zbavit. Přece jenom mi v hlavě zůstal můj včerejší/dnešní rozhovor s Justinem, který si to buď vzal k srdci a rozhodl se pro Hailey nebo jako vždy, na vše radši zapomněl. 

Povzdechnu si a Jazmyn věnuji letmý úsměv.

"A co kdybych si s vámi zahrála něco já?" navrhnu a to děti ihned přivede na jiné myšlenky.

"Joo!" zapiští oba navzájem a já se upřímně usměji.

"Tak fajn. Pattie? Máš babu!" jakmile získám její pozornost, letmě ji plánu přes ruku a při rychlém úprku poté prohlásím, že má babu.

Děti z toho jsou ihned celý uřechtaní a sotva běhají, ovšem nakonec jsem do naší nevinné hry zapojila celou rodinu, krom Justina a Hailey, kteří se spolu courali vzadu.

Celá hra byla tak bláznivě dětinská, že skvěle zabavila mou pozornost i myšlenky a tak jsem na přemýšlení nad tím vším na chvíli zapomněla.

Tedy do chvíle, než se mi v kapse rozbručel splašeně telefon před tím, než začal vyzvánět.

"Halo?" řeknu vtipně, jakmile zvednu hovor od Elise.

"No ahooj. Jak pak se máš? Jaké je volno? Co rodina? Co Justin? Nějaké novinky?" spustí ihned a já s úsměvem protočím očima.

"Nic, co by stálo za sdílení. Třeba později, teď jsem s rodinou na výletě. Co potřebuješ, že voláš, Elise?" zajímám se ihned, protože je mi jasné, že kvůli tomuto nevolá.

"Znáš mě opravdu dobře Barbaro. No nevadí, aspoň to budu mít rychle odbyté. Je mi to líto, nebudu chodit kolem horké kaše, ale je asi potřeba, aby jsi své volno opět ukončila dříve. Tedy pokud budeš mít zájem o nabídnu, kterou ti teď zmíním..." udělá dramatickou pauzu, přičemž si začnu kousat nervózně nehty.

"Victoria's Secret určitě znáš.?" začne a já ihned nahlas přitakám.

"Fajn. Noo.. A jejich konkurz pro Fashion Show jistě taky, že?" začne a já vypísknu.

V tu chvíli je mi úplně jedno, že jsem si nechtěně získala pozornost všech. Úplně všech.

"To nemyslíš vážně! Opravdu?! Kdy? Kde!? Chci okamžitě všechno vědět! Všechny podrobnosti!" pištím opravdu nahlas divíc se, že neplaším kompletně všechny lesy kolem nás, kterých je tu opravdu plno.

"Já to tušila. Mám to brát jako ano?" zasměje se lehce má manažerka na druhé straně telefonu.

"No samozřejmě že ano! Ano, ano! Panebože!" ječím a samou radostí mi z očí vyteče i pár slz.

V periferním vidění zahlédnu Justinův podivný výraz, ale skvěle ho odignoruji. Vím moc dobře jak vypadám když jsem tak nadšená, že zním a vypadám hrozně, ale to je mi teď sakra úplně jedno. Vždyť se koná konkurz na vybrání dalších modelek pro Victoria's Secret Fashion Show!

Já vím, že si někdo může myslet, že blázním kvůli ničemu, ale každá modelka, která to má v hlavě opravdu srovnané, se byť na pár chvil chce ocitnout v centru dění této světoznámé přehlídky velice známého spodního prádla.

Ať už kvůli slávě či nacházející práci, tak i pro sen, který se vám tímto může splnit. Protože pokud se jednou stanete andílkem, už vám ty pomyslná křídla nikdo nevezme, i když třeba pro Victoria's Secret dělat nebudete.

"Dobrá tedy. Vím, že tvá dovolená měla trvat ještě další týden a několik dní, ale o ten týden bys jí pravděpodobně musela ukončit, protože konkurz v New Yorku začíná už pozítří." dopoví Elise.

"Dobrá tedy. Uvidím co se dá dělat a potom ti zavolám." odpovím a ona ihned nahlas přitaká.

"Fajn. To je asi vše, co jsem chtěla. Tak půjdu, musím se podívat po dalších věcech co jsou potřeba zařídit, aby jsi to měla co nejrychleji." řekne Elise a já přikývnu.

"Dobře, tak se měj." zakončím nakonec slušně a okamžitě típnu hovor.

"Co se stalo Barbaro?" zeptá se mě s podivným výrazem na tváři mamka.

Najednou si všimnu, že všechny oči kolem jsou upřené na mou osobu s velice zvláštním pohledem a až teď mi došlo, jak ten celý telefonát musel znít.

"Ale nic.. Jen blázním, protože se mi naskytla veliká nabídka, která se jen tak neodmítá." mávnu nad tím nakonec rukou a ještě kmitnu rameny.

"Aha.. A co je to za nabídku?" zajímá se dále a pozornost ostatních pomalu upadne.

"No.. Vlastně jde o to, že Victoria's Secret budou mít v nejbližší době konkurz na další modelky pro jejich přehlídku nové kolekce a dívky, které si vyberou a budou mít opravdu štěstí, tak mají možnost dostat i na nějaký ten čas smlouvu." sdělím vesele.

"Tak to je skvělé. A kdy je ten konkurz?" pousměje se a přitom společně pokračujeme dále se skupinou.

"No to ještě nevím přesně. Ale teď pojďme, ať na nás nečekají. Popovídáme si potom v chatě." pousměji se a mamka nakonec jen přikývne.

S potutelným úsměvem nakonec ještě rychle napíšu kratší zprávu Elise, ve které stojí ''Zarezervuj mi letenku na zítřejší dopoledne, xoxo Barbara''

Poté už rychle mizím za ostatními, kteří zdolávají další kilometr naší naplánované cesty. 

Passionate Love [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat