Qauvo
,,Nemyslím si, že je to práve dobrý nápad." posťažoval sa Jacob ale ja som nad tým iba prekrútil očami.
,,Neblázni tento stroj je skutočná bomba, s originálnej davidsonky je tam len málo a pozri sa na dokonalé prerobenie, muselo to trvať roky kým sa to niekomu podarilo a teraz je tu len tak odparkovaná v mojej štvrti, je to proste risk parkovať tu." rozplýval som sa nad tak dokonalou prácou na tej motorke.
,,To máš pravdu, je nebezpečné tu parkovať ale čo ak ten človek komu tá motorka patrí je tiež nebezpečný? Qauvo máš toľko prachov, že si ju môžeš kúpiť."
,,To že mi fotrovci dávajú prachy za to že podporujem ich klamstvá a bývam tu neznamená že všetky prachy miniem keď nemusím a teraz mi s ňou pomôž." povedal som a začal som ju nakladať do dodávky.
,,Ihneď prestaň ty jedna čierna gorila, ak sa ešte raz dotkneš tej motorky môžeš si byť istý že ti odfaklím gule!" skríklo nejaké dievča, úprimne? Jej slová som nebral ani trochu vážne ale keď mi ten idiot pustil na nohu motorku a ruky dal nad hlavu musel som sa otočiť.
Pozeral sa na mňa pár tých naj tmavších očí a tvár jej lemovali ryšavé vlasy, celkom kočka na túto štvrť.
,,Ale ale zlatíčko, trošku silne slová na také nežné dievča."
,,Jediné zlatíčko tu je tá motorka a môžeš si byť istý že ti rozmlátim hlavu ak ju zas nevyložíš a nenecháš ju tam kde bola." povedala a začala sa pohrávať s baseballovou pálkou, ktorú celý čas držala pozdĺž tela.
,,Máš celkom podrezaný jazyk na túto štvrť." zhodnotil som a posmešne sa na ňu pozrel, začala do mňa s tou pálkou drgať, drgať do mojej hrude. Auu!
To dievča sa mi páčilo nielen kvôli tomu stroju, ktorý je očividne jej ale aj kvôli jej správaniu a aj vzhľadu, bola jednoducho sexi.
,,Jasné, lebo keď tu budem držať hubu tak mi motorku ukradneš spod riti že, ty idiot."
,,Dobre fajn, vrátim ti túto krásku a čo za to?"
,,Neroztrieskam tú tvoju černošku hlavu." odštekla a pálku si prehodila cez rameno.
,,To znie celkom výhodne." ozval sa Jacob, samozrejme sráč jeden. Nemohol hrať túto hru so mnou?
Začal sa naťahovať s tou motorkou, chcel som mu to nechať nech sa s ňou naťahuje sám ale nakoniec som sa nad ním zľutoval a pomohol mu, predsa len je to môj kamoš, tá ryšavka iba stála ďalej a sledovala každý jeden náš pohyb.
,,Asi sme zle začali. Som Qauvo a už tu nejakú dobu žijem a asi si tu nová tak čo ti to tu poukazovať?" postavil som sa pri ňu keď preafektovane začal oprašovať motorku a na moje počudovanie kontrolovať motor.
,,Kasandra, som tu nová a pôjdem veľmi rada ak sa už nikdy v živote nedotkneš MOJEJ motorky." povedala a dala až desivý dôraz na to že to je jej motorka.
Bože sama neverím, že začínam niečo nové ale je to tu. Tento príbeh je v mojej hlave viac ako tri mesiace a konečne som sa odvážila to dať na 'papier' a tak je to tu. Dúfam že sa vám to bude páčiť bude to zmes viacerých žánrov a o to viac som sa ho bála ale už je to tu.
Asi každému došlo že hore je Kasandra, budem rada za vote a komentár s vaším názor na túto úvodnú časť...
To je asi na úvod všetko....
YOU ARE READING
Bad Intentions ✔
RomanceTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *