Margo
Bola som úplne v strese, triasli sa mi ruky a stanica sa začala pomaly plniť policajtmi. Vôbec som nevedela jak sa dostať odtiaľ von ale zostať tu by znamenalo istú smrti.
Zložky som si vložila pod mikinu a zároveň založila pod pás od legín aby som ju nestratila.
Teraz alebo nikdy.
Rozbehla som sa a do cesty sa mi priplietol jeden z policajtov.
,,Okamžite stojte inak strelím!" skríkol po mne a už držal zbraň namierenú na mňa.
Adrenalín mi prúdil v žilách ako krv otočila som sa mu tvárou a zasmiala sa policajt už išiel zložiť zbraň a v tedy som sa rozbehla.
,,Stojte! Okamžite stojte!" vedela som že nestrelí títo policajti sú príliš veľký slabosi a je s tým veľa papierovačiek na to aby stlačili spúšť.
Bola som si už istá tým že som úplne v pohode a v bezpečí ale v tom sa ozvala rana, ohlušujúci vystrel, na chvíľu, pár sekúnd som zastala po výstreli ostalo ticho a bolo počuť iba môj dych zdal neuveriteľne hlasný.
Skôr než som sa znova pohla pozrela som sa na nebo, ktoré bolo plné hviezd. ,,Prepáčte mi to." šepla som a znova sa rozbehla, bola som si istá že by už za mnou neutekali bola som už ďaleko od stanice.
Dostala som sa k lesu a tam som spomalila a oprela sa o strom, do brucha mi vystrelila obrovská bolesť a až vtedy som si uvedomila že možno to nebol iba varovný výstrel.
Z brucha mi stekal prúd krvi, bola to neuveriteľne silná fyzická bolesť, ktorá zároveň sťažovala logické rozmýšľanie, strhla som si šatku s tváre a poriadne si ju pritlačila na ranu.
K lekárovi ísť nemôžem je to postrelenie a dokonca policajnou zbraňou ale bývam vo štvrti kde je zopár stroskotaných lekárov, ktorý by sa mi mohli na to pozrieť. Chodilo sa mi ťažko ale nemala som ako inak dostať domov.
Cesta mi mohla trvať niekoľko desiatok minút a cítila som že som už stratila dosť veľa krvi a tak som zabúchala na prvú bránu, ktorá sa mi dostala pod ruku.
Strácala som vedomie a zvuky som počula iba tlmené, cítila som ako ma niekto zdvíha a potom piskot, ktorý ma na pár sekúnd prebral. Pohľadom som prešla celú miestnosť kde som sa ocitla bolo to zvláštne pár sekúnd som bola pri vedomí a potom výpadky.
STAI LEGGENDO
Bad Intentions ✔
Storie d'amoreTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *