8-Sprievodca

139 12 1
                                    

Qauvo


Premeriaval som si ju pohľadom a čakal či niečo povie, vedel som že ma prišla vykradnúť. Biele rukavice, čierne oblečenie nie som hlúpy aby som si nespojil dve a dve.

Ale ak má byť úprimný priťahuje ma na nej všetko a to že sa mi do bytu vlámala v takej tichosti ma priam fascinovalo.

,,Prišla si ma vykradnúť?" spýtal som sa a dával pozor na môj uterák omotaný okolo môjho pásu.

,,Povedzme, že som ťa prišla pozrieť." snažila sa vykľučkovať zo sračiek v ktorých sa topila. Nadvihol som obočie a asi pochopila že jej neverím. ,,Fajn ano prišla som ťa vykradnúť spokojný?." spýtala sa a vynervovane rozhodila rukami.

,,Naprosto, teraz keď mi dáš chvíľu." povedal som a ukázal na môj uterák, chápavo prikývla a sadla si do kresla.

Bože to dievča nie je normálne teda s určitej časti je pre túto štvrť ako zrodená ale aj tak je riskantné sa len tak niekomu vlámať do bytu ale to ako sa snažila s toho vykľučkovať bolo dosť sexi.

Pokrútil som hlavou a zhodil zo seba uterák a navliekol sa do niečoho lepšieho na konverzovanie alebo na iné veci, ktoré s ňou budem možno robiť.

Vrátil som sa späť do obývačke kde sedela presne tak ako keď som ju tu nechával. 

,,Tak môžme ísť na tú prehliadku." povedal som a čakal som kým sa postaví s kresla ale ona nevyzerala že sa chystá a stále si prehliadala svoje nechty.

,,Prečo si ma tu nechal samú, mohla som ťa vykradnúť." povedala a konečne sa na mňa pozrela.

,,Obávam sa že to môžeš aj bez toho." mykol som plecom a otvoril dvere, stál som a čakal kým sa uráči postaviť.

Konečne sa postavila s toho kresla a prešla von, panebože ten zadok. Zhlboka som sa nadýchol a presvedčil svoje oči nepozerať sa tam. 

,,Tvoja kamarátka ma fialové vlasy?" nadhodil som tému.

,,Hej má ich dva dni ale aj tak myslím že jej to pristane." povedala a usmiala sa.

,,Ty či ona odomkla?" 

,,Ja, ona by sa ti do domu dostala skôr cez okno než cez dvere."

,,Cez okno?" neveriacky som sa spýtal a zasmial sa nad predstavou fialovej machuli v mojom okne.

,,Hej bola gymnastka." poznamenala a očividne sa jej táto téma moc nepáčila.

,,A čím sa vlastne živíš ty?" spýtal som a hneď ako som to vyslovil na hlas mi došlo akú debilitu som sa spýtal ale ona iba nad tým pokrútila hlavou.

,,Práve si ma v mojej práci vyrušil." poznamenala a rozhliadla sa po ulici.

Bolo tu zopár známych feťákou, niekoľko celkom nebezpečných týpkov a Ronald.

,,Ronald rád ťa vidím." povedal som ihneď ako sa zastavil pri nás. Chlapsky sme sa objali a jeho pohľad prešiel som mňa na ryšavku vedľa mňa.

,,Veľmi ma teší." povedal a zobral jej ruku aby jej ju pobozkal ako gentleman ale ona mu ju vytrhla a utrela si ju o čiernu bundu aj keď sa jeho ústa nedotkni jej ruky.

,,Trhni si, v akom storočí preboha žiješ?" povedala a ja som sa nekontrolovateľne začal smiať.

Bad Intentions ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora