35-Vodka s džúsom

74 7 1
                                    

Margo

Sedela som v lietadle a prehrávala si všetko čo povedala tá štetka ževraj by som nikdy nepomohla priateľom pretože si nevážim jeho to je tá najväčšia hlúposť akú som kedy počula a ja som si ho vážila, mala som ho rada ale odstupom času neviem či som ho milovala.

Moju myseľ až príliš ovládli myšlienky, mama mi vždy hovorila že ak mam neustálu potrebu na niečo myslieť mám urobiť niečo riskantné a vyplaviť všetky tie myšlienky len ona to vždy smerovala na gymnastiku ale teraz urobím niečo čo mi do krvi vženie adrenalín a zároveň vyvráti všetky tieto myšlienky. 

Chcela som to urobiť ale mala som priveľký strach ale teraz mi v tom už nič nebráni. Teda bráni a to že som niekoľko tisíc kilometrov nad zemou.

Prestala som na to myslieť a snažila sa upokojiť si myseľ síce chcem počuť odpovede na moje otázky ale ten taxikár mal pravdu znova ma obalamutí a ja znova uverím.

Stále mi hlavou putovali myšlienky a nech som robila čokoľvek nedokázala som ich ustáliť.

,,Môžem vás poprosiť." ohlásila som letušku. ,,Prosím vás jaký alkohol tu máte? Alebo viete čo máte vodku?" letuška len prikývla. ,,Tak mi prineste celú fľašu a pomarančový džús." dopovedala som a letuška chcela niečo namietať ale predbehla som ju. ,,Ja viem že asi nemáte povolené dávať celé fľaše ale sľubujem že som úplne bezproblémová ja si tu poplačem a zaspím."

,,Dobre slečna prinesiem vám to." povedala a odcupitala preč, až teraz som si mohla pokojne zavrieť oči a dočkať sa mojej vodky. 

,,Slečna tu to máte." za pár minút sa vrátila aj s tým čo som so objedla na malom striebornom podnose. ,,Nevedela som či pohár alebo štamprlík tam tu máte oboje." vysvetlila a sklopila tu somarinu a položila mi to tam. 

Slušne som jej poďakovala a mohla sa pustiť do môjho opúšťania, potrebujem mobil ale mala by som ho mať vypnutý ale bez neho sa nemôžem naplno pustiť do opúšťania.

Nakoniec som sa vykašľala na tú hlúpu radu a zapla si mobil.

4 neprijaté hovory od Kassie, 12 od Jacoba a dokonca 2 od Quava.

Hneď som si mobil prehodila do letového režimu veď som predsa v lietadle a spokojne si pustila pesničky a dala slúchatka a potom to už išlo vodka džús, vodka džús, vodka vodka džús a nakoniec som džús vynechávala. 

Vôbec si nepamätám jak som mohla zaspať ale o niekoľko hodín ma zobudila letuška mimochodom tá istá, ktorá mi priniesla vodku.

,,Slečna už sme pristáli a dokonca ste ani neplakali." zobudila ma a mne chvíľu trvalo kým som sa zorientovala.

Bad Intentions ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora