Quavo
Bolo len pár hodín než to celé malo začať, mal som obavy ale ak mám byť úprimný celkom som sa aj tešil naposledy som bol doma pred dvomi rokmi tak to bola príjemná zmena byť doma s rodinou.
Oblek som mal nachystaný už len sprchu a všetky moje prípravy môžu začať, jediné čo ma hnevá je to, že ja som domá a ostatný sú na hoteli ale naša rodina neprijíma takto návštevy.
Niekoľko hodín som len tak sedel a sledoval posledné úpravy na plesovej miestnosti, áno konalo sa to u nás doma.
,,Synu?" zastavil sa pri mne otec a ruku si prehodil cez moje plecia, nadýchol sa a pokračoval. ,,Mrzí ma, že to je tak jak to je ale ty sám si si vybral tento život."
,,A čo iné mi otče zostávalo?"
,,Mal si sa riadiť tradíciami a vziať si za ženu tú, ktorú ti vyberieme."
,,Ale to neni život aký chcem, teraz žijem aspoň s polovice ten slobodný život len mi chýba rodina a rodné mesto."
,,Vieš, že s tým nič nedokážem urobiť sú to storočné tradície." podotkol a zahľadel sa von oknom na záhradu kde to vyzeralo rovnako ako vnútri. ,,Veď vieš čo máš robiť." potľapkal ma po pleci a v tichosti odišiel.
A po pár minutách som odišiel aj ja, osprchoval sa o obliekol sa do na mieru šitého obleku na ľavej ruke som mal hodinky podľa, ktorých do zahájenia plesu zostávala len pol hodina a tak mi neostávalo nič iné ako naskočiť do auta a priviesť moju spoločnosť.
Sedel som v aute pred hotelom, ako prvý vyšiel Jacob a podržal dvere obidvom babám a musím povedať, že obidve vyzerali dokonalo a Jacobov šťastný pohľad. Vystúpil som a otvoril dvere na strane spolujazdca kde vždy sedí Kassie a Jacob to isté urobil na zadnej strane a potom sme už obidvaja obehli auto a nasadli.
Ostávalo už len pár minút keď som zastavil pred pozemkom.
Toto je taká moja približná predstava ich šiat ale je na vás či vo vašej predstave budú oblečené takto alebo budú mať pyžamo.
STAI LEGGENDO
Bad Intentions ✔
Storie d'amoreTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *