Jacob
Stál som na chodbe s Camiliou a nevedel som čo vlastne chcem robiť, od Margo som ju dostal. ,,Ty si si to rozmyslel miláčik?" zaklipkala mihalnicami a znova prehodila vlasmi.
,,Miláčik?!" ozvalo sa od môjho chrbtu, Margo. ,,Miláčik? Naozaj? Tak tu očividne iba prekážam." zo slzami sa rozbehla preč.
,,Ouu, takže teraz môžme byť spolu." so širokým úsmevom mi zaštebotala do ucha.
,,Camilia ty si zbláznila všetko čo môžeš zničíš! Môžeš mi dopekla vysvetliť prečo toto všetko robíš? Chodili sme spolu tri mesiace a rok sme spolu neboli v nijakom kontakte tak dopekla prečo mi teraz ničíš život keď som konečne šťastný?" hovoril som zúfalo a môj hlas skákal z tenkej do vysokej tóniny.
,,Jacob ty to nechápeš." začala a sadla si veďla mňa na zem. ,,Bol si prvý, ktorý sa do mňa nezamiloval a ja vlastne ani neviem prečo si bol vtedy so mnou ale to čo si dokázal s mojím telom, priviesť ma na úplný vrchol len za niekoľko minút. Jacob ja by som zabudla ale tam tá dole nie."
,,Preboha Camilia toto je dôvod prečo si mi pokazila vzťah? Len za to že ty si nadržaná?" zúfalo som sa zasmial a postavil sa, ,,na toto si hľadaj niekoho iného u mňa máš dvere zatvorené." a odišiel som.
Teraz som potreboval nájsť Margo a všetko jej to vysvetliť, viem že izbu by mala mať hneď pri mne.
126,127, moja izba a 129- jej izba.
Zaklopal som prvý krát nič, druhý krát nič, tretí krát nič.
,,Margo ja viem že si tam prosím otvor." zaklopal som, hlavu som mal opretú o dvere a prosil. ,,Margo prosím, dovoľ mi ti to vysvetliť nie som žiaden jej miláčik len ty si môj miláčik."
,,Jacob?" ohlásila ma Kasandra, už len tá tu chýbala. ,,Čo si jej urobil??" hneď sa rozbehla oproti mne a chytila ma za tričko.
,,Kasandra nič sa nestalo."
,,Jacob, niečo sa stalo pretože teraz sedí pri okne a plače a jediná za ňou môžem ísť ja tak to skús vysvetliť mne a potom sa uvidí." ona normálne kričala, kričala na celu chodbu.
,,Tak fajn, určite ti Quavo hovoril o jeho sesternici o Camilii?" iba prikývla a počúvala, povedal som jej to od slova do slovo všetko tak jak sa stalo.
,,Tak toto by som o tebe nepovedala, že v posteli si taký divoch." zasmiala sa a drgla ma do ramena. ,,Takže ju nepodvádzaš ani nič podobné?" spýtala sa vážnym hlasom.
,,Ja ju milujem tak ako nikoho na tomto prekliatom svete." povedal som a rukami som zašiel do vlasov pretože možno som o ňu prišiel.
,,Aj ja ťa milujem." od dverí sa ohlásila Margo, stála medzi dverami so slzami v očiach.
,,Jak dlho tu stojíš?"
,,Dosť dlho na to aby som ti verila." povedala a objala ma.
STAI LEGGENDO
Bad Intentions ✔
Storie d'amoreTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *