Jacob
Sedel som na hotelovej posteli so slúchatkami v ušiach, mobilom v ruke a myšlienkami niekde úplne inde.
,,Aaaaa." skríkol som a spadol s postele keď mi niekto položil ruky na oči. Zrýchlene som dýchal a mal pocit, že moje srdce z toho šoku vyskočí z hrude.
,,Ahoj zlatko." preafektovane sladkým hlasom sa mi prihovorila Camilia.
,,Preboha. Ty tu čo robíš" spýtal som sa a snažil sa ešte stále predýchať ten šok.
,,No čo by som tu robila, prišla som pozrieť môjho frajera." povedala a snažila sa ku mne priblížiť.
,,Stoj!" skríkol som na ňu, šokovane sa na mňa pozrela a skrivila obočie. ,,Ja nie som tvoj frajer ani tvoje zlatko, ja som tebe neni nič tak dopekla odíť s tejto izby a zavri dvere za sebou z vonka."
,,Prosím?! O čom hovoríš? Láska." preafektovane hovorila a pohadzovala vlasmi.
,,Camilia, dopekla chodili sme spolu pred rokom a kedy nie si Quavova sesternica tak ťa už nikdy v živote neuvidím a teraz odtiaľ to vypadni." môj hlas sa s každým vysloveným slovom stupňoval.
,,Jacob veľmi dobre si rozmysli čo teraz urobíš." povedala potichu s vážnym tónom.
,,Camilia vypadni odtiaľ to." zopakoval som už s kľudným hlasom.
,,Toto si poriadne odsereš." skríkla a zabuchla za sebou dvere.
Toto čo do pekla malo akože byť? Prekliata Camilia celá jak je len tak si napochoduje do mojej hotelovej izby a vôbec nemala odkiaľ vedieť, ktorá izba je moja ani tie jej špinavé peniaze jej to na recepcii nemohli zabezpečiť takže jej to musel povedať Quavo.
Quavo, hneď som vstal s postele zobral z vešiaka bundu, zo stola kartu od izby a vyletel z izby podobným spôsobom ako Camilia.
Dopekla, toto už nemôže byť horšie oproti mne si s úsmevom vykračovala Margo a z diaľky to sledovala Camilia.
,,Kam si taký rozbehnutý?" zo smiechom ma zastavila na chodbe a snažila sa upraviť moje vlasy.
,,Musím isť potom sa porozprávame." skočil som jej do reči skorej než stihla pokračovať.
Zrýchlil som tempo keď sa Camilia pohla smerom k Margo a schytil ju pod rameno, možno trochu silnejšie pretože v tých asi 20 centimetrových lodičkách sa jej podlomili kolená.
,,Zbláznil si sa kam ma to ťaháš?" vyštekla po mne Camilia po chvíli ticha keď som ju len držal za rameno a ťahal za sebou.
Zastal som a zrýchlene dýchal, vlastne som ani nevedel kam chcem ísť mojou jedinou úlohou bolo ju odtiahnuť od Margo.
Mlčal som a hľadel na ňu, skoro vôbec sa nezmenila dlhé čierne vlasy jej lemovali bezchybnú tvár, jej boky boli ešte širšie ako naposledy čo tvorilo dojem dospelej ženy až na to Camilia mala len 19 vyzerala omnoho staršie a vyspelejšie.
YOU ARE READING
Bad Intentions ✔
RomanceTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *