9-Kassie

142 9 0
                                    

Jacob


Keď som sa ráno zobudil v cudzej posteli, bez trička a s neuveriteľnou bolesťou hlavy bol som celkom rád že žijem.

Snažil som sa nájsť moje tričko ale bezúspešne a tak som sa aspoň v tichosti vykradol preč, bola ešte tma keď som odchádzal. Kto by povedal že jedna fialovlasá baba je tak šialená. Musel som sa pousmiať a keď som si spomenul ako odhodlane chcela spievať americkú hymnu a hneď na to piecť zemiaky, ktoré sa v jej dome vôbec nenachádzali. 

Domov som prišiel úplne mŕtvy ale viac ma zarazilo že býva tak blízko a nikdy predtým som tu nevidel nikoho s fialovými vlasmi. S jednej strany by som ju chcel vidieť znova ale s druhej strany ani nie.

Po sprche som zaľahol do postele a okolo obeda ma zobudil zvoniaci mobil a našiel som na tom aspoň kúsok pozitíva, nestratil som ho. S nadšeným hlasom sa ozval Quavo aby som ihneď priletel k nemu pretože má nejaké novinky s nesúhlasným zamrmlaním som súhlasil a vytrepal sa s postele. 

Ten chlap nie je normálny má dvadsaťšesť a pre niektoré veci sa dokáže nadchnúť ako decko.

Klopanie som vynechal a rovno vošiel do kuchyne kde sa Quavo pokúšal variť, hovorím dopredu to jesť nebudem.

,,Neuveríš čo sa mi stalo." nadšene povedal a osolil niečo na panvici.

,,To ani ty." poznamenal som a sadol si za stôl a pokynul mu aby začal hovoriť.

,,No ráno ako každé iné idem si do sprchy, ktorú si teda kvalitne užijem pozrem sa do zrkadla ako za každým a s omotaným uterákom vychádzam s kúpeľni a teraz sa podrž." nadýchol sa a snažil sa urobiť napínavú pauzu ale v mojej krvi bola ešte stále tráva s chľastom takže som sa moc nechytal. ,,chceli ma vykradnúť teda presnejšie tá ryšavka s tým prekliatym strojom a to nehovorím o jej zadku aj s jej fialovou kamarátkou." dodal a až vtedy som ho začal poriadne počúvať.

,,Fialovou?" 

,,No nebola fialová mala iba fialové vlasy." vysvetlil a pozrel sa na mňa ako na idiota. ,,A teraz ty čomu neuverím ja." povedal a znova sa postavil ku kuchynskej linke. 

,,Fajn, budem aj ja trochu napínavý." povedal som a Qauvo sa zaškeril, ako dieťa. ,,Mal jasný plán na večer kúpil som si jednu 52 vodku a chcel ju v kľude vypiť ale to by ma nemohla prepadnúť nejaká baba a okradnúť ma ale nechcel som sa len tak vzdať ale nechcel som preskakovať dvojmetrový plot a tak som to obehol, potom sme išli k nej cestou kúpili ešte jednu fľašu k tomu sa nahúlili a ja som sa zobudil v jej posteli bez trička." dorozprával som celý môj včerajší zážitok ale to najzaujímavejší som nechal na koniec.

,,Tak ty sa nezdáš kámo, poznám ťa dlho ale takto rýchlo na to skočiť." 

,,Neviem či som s ňou spal, nepamätám si to a tá zaujímavejšia časť. Baba, u ktorej som prespal mala zhodou okolností fialové vlasy." povedal som a sledoval ho ako sa snaží zadržať smiech. ,,Ale ja som tu nikdy nevidel nikoho s fialovými vlasmi." frustrovane som povedal a rukami si zašiel do vlasov.

,,Má ich iba dva dni." zaškeril sa, chcel som sa ho spýtať ako to vie ale predbehol ma. ,,Kassie." 

Bad Intentions ✔Where stories live. Discover now