21-Priviazala si ho o záchod?

106 7 0
                                    

Kasandra


Ráno som otvorila oči ale hneď som ich zase zavrela lebo nejaký debil zabudol zastrieť okno!

Jeden pohľad nado mňa mi stačil aby som zistila dve veci: prvá-som doma pretože nad posteľou mám zrkadlo a druhá-včera som bola na party lebo vyzerám ako zombie.

Síce mám stále odostreté okno ale to nevadí. Opatrne som otočila hlavu a na stolíku som našla vodu a tabletku. Zlatá Margo, keď som ju zapila pomaly som šla do kúpeľne spraviť zo seba človeka.

Po obede som dostala chuť na pivo ale nemala som takže, mam dve možnosti ísť do obchodu alebo...

Ako som si myslela Quavo sedel v kuchyni s pivom v ruke, potichu som prešla k nemu a vytrhla mu ho z ruky.

„Hej čo blbneš?" skríkol prebodol ma nenávistným pohľadom.

Ozvalo sa klopanie od dverí a to ma zachránilo od jeho nudného monológu. On sa však ani nepohol a ďalej ma prebodával pohľadom ale klopanie neustávalo.

„Niekto klope mal by si ísť otvoriť." povedala som nevinným hlasom. Niečo zamrmlal ale išiel. Počula som hlasy, ktoré sa približovali ale nejako som to neriešila ďalej som si pila pokojne pivo.

„Ty!?! " vykríkol týpek čo prišiel s Quavom. Pozerala som na neho ale nespomínala som si kto to je až neskôr mi to trklo s nasadila som sladký úsmev.

„Ahoj miláčik už som ani nedúfala že sa ešte uvidíme." povedala som líškavo a postavila sa. Jeho to zrejme vytočilo lebo mi chcel dať päsťou. Ja som mu ju chytila a kopla ho do kolena až spadol. Chcel ma znova udrieť ale to už zasiahol Quavo a vyviedol ho von.

„Čo si mu preboha spravila, on je pohoďák. " opýtal sa a zamračil sa.

„Ale priviazala som ho k WC na tej party a asi to nevzal dobre" mykla som plecom, snažil sa ďalej mračiť ale mykalo mu kútikmi úst.

„Ty si ho priviazala o záchod? " neveriacky sa spýtal.

„Hej" povedala som jednoducho na čo sa rozosmial. Chcel vedieť podrobnosti tak som mu ich porozprávala všetko od momentu ako sa mi prihovoril až do momentu ako som mu na zem hodila drobné na taxík.

Bad Intentions ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora