19-Suchoty

101 6 0
                                    

Jacob


,,Boha to bola párty." skríkol Quavo tak na hlas až ma prebralo. Hlava ma nebolela keďže som celý večer pil iba nealko a preto sa mi na tvári roztiahol úsmev. ,,Neusmievaj sa ako slniečko na hnoji ale mohol by si urobiť raňajky." dodal rozospatým hlasom a ja som sa postavil s gauča.

Nechcel som ísť v noci domov, bol by som tam sám pretože moja úžasná matka by sa niekde predávala za prachy. 

Zahnal som myšlienky a otvorili chladničku, po párty je Quavovi úplne jedno čo zjie hlavne nech to je jedlé.

Na stôl som položil dve tabletky a chladenú vodu a pustil sa omelety, veľa nenavarím ale keď áno tak to stojí za to. Úsmev mi stále nezliezal s tváre síce som nevedel čo sa medzi nami nemí ale myslím že bozk v strede parketu je dôvod na to aby sa predsa len niečo zmenilo.

Nikdy by som nepovedal že jedno fialovlasé dievča mi tak zavarí.

,,Neusmievaj sa na tie vajíčka lebo sa roztopia." povedal a hodil sa na stoličku a buchol pohárom po stole. ,,Čo si mi to dal?" 

,,Vodu?" ironicky som sa spýtal.

,,Od vody aj ryby kapú." povedal ale na tom som iba pretočil oči. Otvoril si chladničku a vytiahol si ďalšiu fľašu vody.

,,Od vody aj ryby kapú." zopakoval som a zasmial sa nad jeho výrazom. ,,Suchoty, suchoty?" 

,,Suchoty, suchoty ako je možné že tebe nič neni?" spýtal sa a znova si sadol.

,,S nealka ti zle nebýva." povedal som a položil som pred neho omeletu.

,,Ty si za celý večer pil iba kolu?" spýtal sa pomaly až s krikom. ,,A my sme chceli aby ste sa dali konečne dokopy." 

,,Kto my?" 

,,Ja a Kassie, šak medzi vami to iskri ako ohňostroj." 

,,Ty máš čo hovoriť, idem domov a nezadrhni sa tou omeletou." povedal som a vybral sa k dverám.

Kamoško ty keby len vieš, nechcel som ísť domov a akosi automaticky som zabočil k Margo. Prechádzal som ulicou a sám som nevedel čo vlastne od nej chcem ale teraz mi to bolo jedno.

Zaklopal som a čakal, otvorila úplne rozospatá s vlasmi úplne všade. Bola rozkošná. 

,,Dobré ráno." povedal som, usmiala sa a prezrela si svoje oblečenie, ktoré sa skladalo iba s veľkého trička a to je vlastne všetko čo mala oblečené, iba jedno veľké tričko.

,,Jacob, čo tu robíš?" spýtala sa a tričko si stiahla viac k nohám.

,,Ja ani sám neviem, išiel som od Quava a nechcel som ísť domov a tak som si povedal že sa zastavím." 

,,Tak poď ďalej." pustila ma dnu a zavrela za mnou dvere. ,,Dáš mi pár minút? Ja si dám rýchlu sprchu a ty choď zatiaľ do mojej izby, veď vieš kade." povedala a zmizla.

Urobil som ako povedala, rozhliadol som sa po jej izbe. Všade boli fotky či už staršie alebo aj tie čo zobrala z domu, na jednej bola dokonca aj s Kassie a tá fotka bola už pekne stará. Na stole mala položený malý denník, vedel som že je to nesprávne ale bol som až príliš zvedavý na to aby som odolal.

Policajné záznamy? Hltal som každé slovo, toto boli poznámky skoro ku každému prípadu a dokonca tu svietilo aj Quavove meno.

,,Čo to robíš?" odrazu skríkla až mi vypadol z ruky.

,,Ja-a." zakoktal som a nevedel som čo povedať, veď sa jej tu hrabem vo veciach. ,,vedela si o tom?" spýtal som sa a zdvihol denník.

,,O čom?" nechápavo sa spýtala.

,,O tom že Quavo je vyšetrovaný." povedal som tvrdo.

,,Je to zápisník môjho mŕtveho otca, nikdy som sa k nemu nedostala." 

Bad Intentions ✔Where stories live. Discover now