42-Muž slova

68 8 0
                                    

Kasandra


,,Ty žiješ!" skríkla som na ňu a hodila sa jej okolo krku, ,,Ty žiješ." povedala so akoby som uisťovala samú seba.

,,Áno žijem." povedala a zasmiala sa na mne.

,,Ty sa na mne smeješ." zasmiala som sa aj ja a drgla ju. ,,Čo je také vážne že si to vyžiadalo diablove číslo?"

,,Oh no toto." zvážnela a sadla si. ,,Musíš odísť s mesta aj zo štátu, musíš prestať existovať." povedala vážne.

,,Prosím? O čom hovoríš?" skríkla som na ňu a nechápala. 

,,Kasandra, pozri viem že čiastočné informácie ti nestačia a tak asi bude najlepšie ti povedať všetko, od dňa kedy som odišla z hotela až dnešok." zhlboka sa nadýchla a zovrela ruky. ,,No keď som odišla z hotela mala som v pláne zjesť kýbeľ zmrzliny a tonu čokolády, ale potom som si dookola prehrávala Camiliine slová o tom ako nedokážem pomôcť a prečo policajná stanica, sú veci, o ktorých som ti nepovedala, Quavova zložka bola plná priestupkov a aj vážnejších vecí-" 

,,Bola?" skočila som jej do reči.

,,Bola pretože som ju ukradla, všetko išlo podľa plánu ale nevyšlo to, keď som utekala zo stanice postrelili ma." zastavila a vyhrnula tričko.

,,Preboha" šepla som a rukou si prekryla ústa, ranu mala už celkom pekne zahojenú.

,,Zostane mi tam iba jazva ale aby som sa vrátila k tomu podstatnému, keď ma postrelili nedokázala som uvažovať a zabúchala som na prvú bránu. Nikto z lekárov z Black street ma nechcel ošetriť a bola by som zomrela keby tu neni jedného človeka." 

,,Nejaký mladý fešák že?" zas som jej skočila do reči a široko sa na ňu usmiala a jemne do nej drgla.

,,Muž slova." povedala a nedokázala sa na mňa pozrieť.

,,Nie, nie, nie, povec že si robíš srandu, Margo." hovorila som cez slzy a silno jej zvierala ruku.

,,On je dôvod prečo musíš odísť s mesta, si príliš dobrá a ohrozuješ jeho obchody. Chce ťa mŕtvu... Kassie nedovolím aby si zomrela." zakrútila hlavou a rozplakala sa.

,,Dobre odídem z mesta ale musíš ísť so mnou." povedala som rozhodne a utrela si slzy.

,,Nemôžem, poznáš všetky reči okolo Muža slova, sú pravda keď ti pomôže si jeho panáčik na šnúrke ale sľubujem že ako to bude možné prídem za tebou ale musíš odísť čo najďalej, najlepšie taliansko alebo francúzsko hlavne ďaleko, sľúb mi že nedovolíš nikomu aby ti čo i len vlas na hlave rozcuchal, zober Quavo všetko mu vysvetli a chodte, neboj sa pôjde s tebou." 

Bad Intentions ✔Where stories live. Discover now