Quavo
Prešlo pár dní a všetko sa podarilo, Jacobova mama je na liečení a teraz všetci sedia u mňa v obývačke. Margo sa opiera a Jacoba a Kasandra sa dnes drží nezvyčajne ďaleko.
Baby sa po vzájomnej výmene pohľadov z ničoho nič postavili, neprehodili ani len pol slova a postavili sa naraz. Oni musia byť už prepojené!
Otočil som sa na kamaráta že prehodíme zopár slov ale skôr než som otvoril ústa sa ozvalo klopanie. Baby nakukli do kukátka, divne sa na mňa pozreli a začali rozhadzovať rukami a tak mi neostávalo nič iné ako sa postaviť.
Ani som sa nepozrel do kukátka a rovno otvoril, medzi dverami sa škeril môj bratranček.
,,Aiden, čo ty tu?" spýtal som sa ho a trochu ho objal. Do boha stále niekoho objímam.
,,No mám celkom dobré správy." povedal zavrel som za sebou dvere a on si už stihol prehliadnuť baby a postaviť sa medzi ne. Neodpovedal som a tak pokračoval. ,,Fotrovci sa rozhodli že dlho si sa neukázal doma a tak chcú aby si prišiel na ďalšiu frašku v podobe charitatívnej akcie." dohovoril a ja som vyvalil na neho oči.
,,Večierok?"
,,Presne tak a tieto cice sú tiež pozvané." povedal a obidve naraz chytil za riť. Tie sa hneď napriahli dupli mu na nohy a ešte aj s lakťom do nosa. Oni musia byť prepojené, chuďák Aiden nevedel čo si ratovať skôr či nohy alebo nos, s ktorého sa spustil pramienok krvi.
,,Nedotýkať sa." naraz povedali obišli ho a tľapli si.
Ostal som ešte viac vyvalený a Aiden podobne.
,,To čo tu máš za monštrá?" spýtal sa a utrel si krv. Zasmial som sa a prešiel do obývačky, Margo už bola nalepená na Jacobovi a Kassie len postávala.
Aiden si sadol do kresla a ja teda na gauč, ešte som ani poriadne nesedel a už sedela pri mne Kassie už som to ani neriešil.
,,Toto je Margo," povedal som a ukázal na ňu, ,,jej frajer Jacob ale toho predsa poznáš a toto je Kassie." povedal som a pozrel na ňu.
,,Pre teba Kasandra." arogantne odvrkla a odpila si s piva.
,,Tak a toto je Aiden, môj bratranec, ktorý je očividne poslom zlých správ."
,,Jaké zlé správy, ide sa na večierok a ako som už povedal tieto cice sú pozvané tiež." povedal a koketne šmurkol.
,,Takto o nich nehovor." vyštekol Jacob, videl som ako sa mu napínajú svaly.
,,Kľud kámo veď aj ty si pozvaný."
Hore sa nám akosi ocitol Aiden.
YOU ARE READING
Bad Intentions ✔
RomanceTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *