40-Arizona 666

78 7 1
                                    

Quavo


Vybehol som za ňou ale jediné čo som videl bola iba prachová clona, ktorú spôsobila keď nasadla na motorku a vyštartovala. Chcel som ešte na ňu zakričať ale nemalo by to zmysel, nepočula by ma a aj keby áno nezastavila by.

Vrátil som sa do domu za Jacobom a sadol som si na svoje miesto.

,,Kámo toto si dosral." prehodil do ticha.

,,Ale čo mám robiť, ľudia ju nechcú hľadať. Niektorý tvrdia, že je mŕtva iný zase že ju zachránil Muž slova a že pre neho robí špinavú robotu. Vieš si predstaviť čo by to urobilo s Kassie keby sa to dozvie neviem, ktorá varianta by ju zabila viac."

,,Muž slova? Si si istý?" pochybne sa spýtal.

,,Ja tomu neverím podľa mňa to je len povera. Muž, ktorý dáva iba rozkazy a plnia ho pre neho ľudia, ktorým niekedy pomohol." 

,,Ak by to bolo pravda ako by pomohol Margo že by musela pre neho pracovať?" zo strachom sa spýtal.

,,Keby viem odpoveď, možno potrebovala očistiť svoje meno, naozaj neviem ale keby aspoň viem čo tam do pekla vôbec robila." frustrovane som povedal a Jacob sa na mňa zahľadel ako na prízrak.

,,Ty to nevieš?" spýtal sa a ja som zakrútil hlavou na znak že neviem a počúval ho. ,,Doma mala zápisy jej mŕtveho otca, policajne zápisy nevedela čo to je kým som sa v tom nehrabal a boli tam tvoje záznamy, prestupky všetko čo si urobil za tú dobu od kedy si v meste. Nedávalo to zmysel prečo tam išla ale až potom som pochopil keď nás Margo pristihla Camilia hovorila o tom že si neváži mňa a že nikdy nepomôže priateľom chcela mi dokázať že to neni pravda." dopovedal a ja som pochopil že to je celé kvôli mne. 

,,Myslíš že ešte žije?" 

,,Podľa mňa? Určite, videl som jej dovednosti na živo, skúšala ich na mne a to oduševnenie, s ktorým mi ukradla fľašu vodky. Neverím, že nežije." nenápadne sa pousmial, vedel som že ľutuje to čo sa stalo.

Chcel som mu odpovedať ale prerušilo ma zvonenie mobilu na stole, Kasandrinho mobilu.

,,Volá Margo." šepol som vydesene, bol som vydesený. Preboha šak som ju považoval za mŕtvu alebo volá Muž slova neostáva nič iné ako to zistiť.

,,Prosím?" ozval som sa do mobilu a pohľadom ma skenoval Jac.

,,Quavo? Kde je Kasandra??

,,Neviem odišla a zabudla si tu mobil." 

,,Quavo je to dôležite ide o jej život musíš ju nájsť máš na to hodinu a povedať jej Arizona 666, nikomu o tom nehovor nevolaj naspäť proste ju nájdi a povec jej to ona bude vedeť o čo sa jedná."

,,Ale čo ak nie? Halo? Margo si tam?" kričal som do mobilu ale bol hluchý.

,,Čo ti povedala?" spýtal sa nedočkavo Jacob.

,,Musím nájsť Kasandru."

,,Ako ju chceš nájsť?" hystericky sa spýtal a rukou si prešiel zašiel do vlasov.

,,Viem kde je." rozhodne som povedal.

,,Čo sa stane keď ju nájdeš?"

,,Odovzdám jej správu od Margo." odpovedal som a nedal mu možnosť aby mi dával znova nezmyselné otázky.

Obliekol som si bundu a zobral si kľúče, prehodil som ich v ruke a vybehol z domu.

Idem si pre teba Kassie.

Bad Intentions ✔Where stories live. Discover now