Kasandra
Veci nabrali rýchly spád, priebehu pár hodín už bol zarezervovaný let do Francúzka. Večer odchádzam sama a o niekoľko dní príde za mnou Quavo, naozaj nechápem ako sa Margo podarilo prehovoriť Quava na to aby tam išiel so mnou.
Ak by som povedala že nemám strach klamala by som, bola som vydesená ako malé dieťa ale teraz nie je čas na strach.
,,Na letisko ťa odvezie Jacob." povedala Margo keď som už stála na chodbe s kuframi.
,,S ním nejdem." odštekla som na neho aj keď mi to vôbec nehovoril on, založila som si ruky na hrudi a ešte predtým si hodila vlasy dozadu.
,,Kasandra teraz nie je naozaj čas na sprostosti, ktoré sa stali vieš žeby som ťa tam odviezla najradšej sama ale nemôžem tak prosím nechaj sa tam odviezť." zúfalo povedala a popri tom ako hovorila ma držala za ramena.
,,Dobre." povedala som pretože na viac som sa nezmohla a rozplakala som sa, stiahla som ju do objatia a obidve sme tam stáli a plakali.
,,Ešte jedna vec." odtiahla sa odo mňa a utrela si slzy, ,,Tvoje staré číslo od teraz neexistuje, komunikovať budú iba Quavo a Jacob." vysvetlila mi a potom ma poslednýkrát objala.
,,Prečo si jej to urobil?" spýtala som sa po chvíli ticha v aute.
,,Pozri všetci ma obviňujete ale ona mi dala drogy." povedal bez toho aby sa na mňa čo i len pozrel.
,,Klameš a nech ťa ani nenapadne jej tieto klamstvá tlačiť do hlavy." nahnevane som povedala. ,,Bola som tam videla som ťa a možno znie divne ale zostala som za dverami, vôbec si nebol nadrogovaný tak prestaň klamať všetkých okolo a asi aj samého seba."
,,Prečo to robíš?" zúfalo sa spýtal a zastal na semafore.
,,Čo robím?"
,,Zúfalo sa snažíš nájsť pravdu, áno máš pravdu nemal som drogy a urobil som to dobrovoľne a teraz čo, proste sa to a hotovo." nasrane dohovoril a po zvyšok cesty mlčal a keby aspoň zapne rádio ale ani to nefunguje.
Na letisku som vystúpila z auta a dverami pleskla tak že sa čudujem že vôbec ostali v pántoch, z kufra som si zobrala kufor a mrzuto som ho ťahala za sebou.
Toto bolo posledný krát kedy som sa pozrela na Chicago.
ESTÁS LEYENDO
Bad Intentions ✔
RomanceTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *