41-Ona žije

77 8 2
                                    

Kasandra


Je možné, že som tu sedela niekoľko hodín ale bolo som slabá sa čo i len postaviť. Po tvári mi stekali slzy a ľutovala samu seba.

Nechcem, nedokážem prísť o ďalšiu osobu, na ktorej mi záleží. Je to ako psychické mučenie, oslabovanie mysle a ničenie tela. 

Sedela som na lavičke a pozerala sa na bratovu usmiatu tvár na fotke, jemu vďačím za všetko, za to kým som. On ma naučil odomykať zámky, naučil ma že city zatemňujú úsudok, naučil ma ako neveriť ľudom.

Vďaka nemu som prežila strednú akoby ma pripravoval na toto, pripravil ma na Black street.

,,Ďakujem bráško." pousmiala som sa na fotku a utrela si slzy.

,,Kasandra, vďaka bohu že si tu." skríkol na mňa Quavo, čo tu ten ešte chce, pomyslela som si a snažila som sa ho zabiť v hlave. ,,Nie, nič nehovor mala si pravdu prestať hľadať nebol dobrý nápad ja viem." povedal a môj pohľad zmäkol. 

Sadol si vedľa mňa a pohľadom preskenoval, ,,Dúfal som že budeš tu." prehovoril bez toho aby sa na mňa pozrel.

,,Ako?" nikto by ma tu nehľadal, iba Margo o tom vie že sem chodím.

,,Ani neviem, nikdy si mi neprezradila túto časť tvojho života a to ma mrzí." pozrel sa na mňa a jeho oči sa vpíjali do tých mojich, ,,tušil som že tvoja motorka sa spája s nejakým chalanom ale nemal som ani len poňatia že sa jednalo o tvojho brata ale ďakujem bohu že som ti ju chcel ukradnúť pretože mi to do života prinieslo teba." 

,,Neviem čo ti mám ani povedať." 

,,Nehovor nič, poviem ti ešte niečo ja. Potom ako si odišla ti zazvonil mobil a hlavný dôvod prečo som tu je Arizona 666." povedal som a v jej očiach sa zapálili plamene.

,,Jak to vieš? Žije? Ona volala?" hrnula na mňa otázky, ,,Quavo odpovedaj!"

,,Áno žije, mal som ťa nájsť a povedať ti Arizona 666 tak som tu, nechcel som a ešte viac zradiť." 

,,Och bože ďakujem, prepáč ale musím isť ďakujem že si mi to oznámil." rýchlo som ho objala a dohovorila to v behu.

Naskočila som na motorku s úsmevom od ucha k uchu, ona žije to bolo to jediné na čom v tejto chvíli záležalo.

Arizona 666. Síce niečo nie je v poriadku ale žije. 

Arizona je naše heslo, používali sme ho ako deti kde sme mali nejaké tajomstvá a trojčíslie je o tom ako to je vážne. 

666 sa nikdy nevyskytlo je to vražedná kombinácia s vysokým utajením, nepripadá v úvahu aby sa stretli niekde v meste na lavičke. 

Nikdy som nechcela aby sa muselo použiť toto číslo ale aj tak sme pred pár rokmi určili miesto pre tento prípad. 

Bad Intentions ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora