17-Veď toto je zrada!

116 9 0
                                    

Margo

Sedela som na zemi, keď sa ozvalo zabuchnutie vchodových dverí. Kasandra, kto iný.

,,Vstávaj, je piatok večer a ty tu sedíš ako kôpka nešťastia." skríkla a rozčapila mi skriňu. Bez slova som sa pozerala ako sa prehrabuje vo všetkých tričkách a rifliach.

,,Ak tam hľadáš šaty, je to zbytočné." povedala som po chvíli ticha.

Vynervovane si vzdychla a znova sa v nej začala hrabať, vyhodila s nej bielu tenkú mikinu a čierne rifle. ,,Dúfam, že obuť si vieš čo." zhúkla a vybehla z izby.

Obliekla som si to a pofidérne sa pozerala na svoj odraz, schmatla som vlasy a na hlave si urobila jedno vtáčie hniezdo alá drdol.

Vyšla som s izby, Kasandra bolo opretá o linku a usmievala sa do mobilu ako také slniečko na hnoji.

,,Ale ale, s kým si to len píšeš?" spýtala som sa a nahla sa cez jej rameno, mobil zamkla a usmiala sa ešte aj na mňa. Upriamila pohľad na moje vtáčie hniezdo, už som si vedela živo predstaviť aké myšlienkové účesové pochody jej behajú cez hlavy. Ale nakoniec iba mykla plecom a vybrala sa k dverám.

,,Neber si ani mobil, toto bude divoké." poznamenala a ja som položila mobil na botník a zobrala si kľúče.

Zamkla som a otočila sa na ulicu a sánka mi zostala až niekde na zemi ak sa teda neprerazila až do pekla.

Na príjazdovej ceste k môjmu domu parkovalo Jacobove auto a vzadu v 'kufri' sedel Quavo. Áno Jacob má také to auto, kde môžu v predu sedieť iba dvaja.

Kasandra do mňa drgla a veselo sa vybrala k autu, zastala vzadu a za pomoci Quavovej ruky sa vyhupla hore. Usmievala sa na mňa takým pohľadom, že som ju chcela zavraždiť.

Veď toto je zrada!

Kasandru som zavraždila pohľadom a nasadla na miesto spolujazdca, toto museli vymyslieť tí dvaja vzadu, pretože ani Jacob sa netváril príliš nadšene. No ten sa netváril nijako, teda skôr tak akoby tu ani nebol, mala by som sa to naučiť ale teraz nie je moc vhodný čas na to.

Cesta netrvala dlho, chvála bohu. Tí dvaja vzadu sa non-stop na niečom smiali a rehnili. Jacob ten sa tváril ako vždy a ja som tam len sedela a premýšľala že kde by som mohla zakopať Kasandrine telo ale potom mi došlo že by mi vlastne chýbala a tak som sa ne celé plánovanie jej vraždy vykašlala.

Zastavili sme pred novým klubom úplne mimo našu ulicu, iba som sa uchechtla pretože vybaviť vstup je skoro nemožné.

Quavo zoskočil a pomohol aj Kasandre, ktorú chytil ako nevestu a položil ju na zem.

Ešte chvíľu sme tam sedeli v tichu až ho nakoniec prerušil. ,,Poďme lebo tí dvaja nás zjedia za živa." povedal a vypol motor.

Len som prikývla a vystúpila s auta.

Bad Intentions ✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora