Margo
Sedeli sme v tej prekliatej obývačke a všetci mlčali, vymieňala som si s ňou pohľady a snažila sa neutiecť odtiaľto.
,,Ozaj a ako to je s Philipom?" zaujato sa ma spýtala Kasandra a všetky pohľady sa otočili na mňa, niekomu by to bolo možno nepríjemne ale toto sa ešte len začína.
,,Neviem pozval ma von ale tak." utrápene som povedala a sledovala jej úšklebok na tvári, síce neviem kam smeruje ale idem tam s ňou.
,,Tak poznáš môj názor. Teoreticky je to idiot, prakticky je to pekný idiot ale to celkovo nemení fakt na tom že to je idiot." poznamenala.
,,Ale neviem či s ním chcem niekam ísť."
,,Ale mohla by s ním ísť, počula som že má nejaké kontakty." žmurkla na mňa a periférne som videla ako ju Qauvo hltá pohľadom a Jacob? Ten mal tak divný face že netuším čo sa mu melie hlavou ale s tými jemne pootvorenými ústami je celkom rozkošný.
,,Si zlá." poznamenala som a zasmiala som sa.
,,Ďík, snažím sa."
,,Haló my sme tu." ozval sa Qauvo a ukázal na seba a Jacoba, ktorý sa tváril akoby tam ani nie je.
,,Bohužiaľ vidím." otrávene som povedala a postavila sa.
Prešla som do kuchyne, toto je ako zlý sen malo to skončiť že už ho nikdy v živote neuvidím a nie že s ním budem sedieť v jednej miestnosti a dokonca sedieť na rovnakom gauči. Otvorila som chladničku a vybrala si jedno pivo.
,,Dá si niekto pivo?" zakričala som aby ma počuli ale jediná odkričala iba Kasandra. Suchári.
Pivo som ešte otvorila ale nenašla som otvárak a tak som ho šupla o linku a s úsmevom a tvári sa vrátila do obývačky.
Qauvovi skoro vypadli oči, ,,Cíťte sa tu ako doma."
,,Nevidíš? Cítime." odpovedali si mne naraz s Kasandrou čo bolo celkom divné. Kasandre som podala pivo ale trochu sa vylial, mykla som nad tým plecom ale Quavivo očividne do smiechu nebola ale zato Jacob sa skoro zadrhol tým ako sa snažil nesmiať. 0:1 pre Jacoba.
,,Ešte ťa bolí hlava Jacob?" uštipačne sa spýtal Qauvo, nepoznám ho ale bolo vidieť ako sa v tom vyžíva. 1:1
,,Už to je lepšie." povedal a očkom pozrel na mňa, nezmohla som sa na nič iba na povzbudivý úsmev ale situáciu zachránila Kasandra keď začala o niečom mlieť.
Nepočúvala som ju, strácala som sa v jeho očiach tak tmavých že pripomínali rozbúrené more. Nie som človek, ktorý sa len tak zamiluje a dokonca na lásku ani neverím, verím na fyzickú príťažlivosť a ja som k nemu bola priťahovaná ako železo k magnetu.
,,Počúvaš ma?" drgla do mňa Kasandra a pomaly ma zabíjala pohľadom.
,,Ano jasné." pozrela na mňa pohľadom ala samozrejme že nie, aspoň neklam.
Potom som už pozorne počúvala celú ich debatu, do ktorej sa zapájal iba Qauvo a Kasandra a ja som stále pohľadom blúdila k Jacobovi.
,,My už asi pôjdeme." postavila sa najprv Kasandra a hneď za ňou ja. Qauvo nás odprevadil a asi ďalších pätnásť minút sa bavili medzi dverami.
Konečne sa zavreli dvere.
,,Jacob ťa hypnotizoval pohľadom." poznamenala ale ja som ju iba zavraždila pohľadom.
Ľudia dole do komentára mi môžete napísať váš názor, za ktorý budem vďačná a taktiež môžete napísať či vás to baví a tak.
ESTÁS LEYENDO
Bad Intentions ✔
RomanceTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *