23-Som rád

80 6 1
                                    

Quavo 


Sedel som na gauči s pivom v ruke popri tom mi hral televízor ale aj tak som sa plne venoval premýšľaniu nad tým ako je Kassie vlastne skvelá. Neni ako každá že sa vyspí s každým ale takých priviaže k záchodu. 

Moju myšlienkovú reťaz prerušil Jacob, ktorý mi vletel do domu. 

,,Kámo čo blázniš?" spýtal som ho ale on iba zrýchlene dýchal z čoho usudzujem že utekal. 

,,Po-potrebujem pomoc." vykoktal zo seba a zobral moje pivo zo stola, podotýkam že moje.

,,Do čoho si zas zaplietol?" spýtal som sa a nadvihol obočie a snažil som sa na neho pozerať dôležito.

,,Nie mne ale mojej mame, konečne sa rozhodla že sa chce s toho dostať a ty jediný mi dokážeš pomôcť." povedal už s ustáleným dychom a šťastným úsmevom. 

,,Brácho som tak rád." povedal som a objal som ho samozrejme že chlapsky. ,,A samozrejme že ti pomôžem." 

,,Ďakujem ti ani nevieš ako moc, za toto ti budem do konca života zaviazaný." 

,,To ani náhodou povedal som že ti v čomkoľvek pomôžem a radšej sadaj a povec ako sa to všetko vlastne stalo." povedal som a skôr ako som si sadol som zobral dve pivá s chladničky, síce mi to moje zobral ale aj tak už tam skoro nič nebolo.

,,Tak hovor." popohnal som ho keď sme už obidvaja sedeli s pivom v ruke.

,,Ono nie je ani tak moc čo hovoriť, celý ten plán ju dostať späť na nohy sa mi v hlave vynoril keď som odchádzal od Margo." zastavil aby sa nadýchol ale to som mu do toho skočil. 

,,Čo si robil u Margo?" zvedavo som sa spýtal a odpil si s piva.

,,Jasné ty to ešte nevieš, keď som po párty od teba odišiel nešiel som domov ale k nej a akosi sme sa dali dokopy." povedal a ja som ostal úplne prekvapený, s Kasandrou sme sa koľko pokúšali ich dať dokopy a oni to zvládli sami. 

,,Kámo ty jeden hajzlík, ty máš dnes samé dobré správy." povedal som a buchol ho po pleci. ,,Kedy si mi to chcel vlastne povedať?"

,,Sám neviem všetko sa zbehlo tak rýchlo." povedal a zvážnel. ,,Nechcem byť zlý ale kedy sa niečo začne diať?" spýtal sa.

,,Daj mi desať minút zavolám zopár ľudom a zajtra nech je zbalená." povedal som a hneď som aj vytočil môjho bratranca, ktorý zariadi aj nemožné. 

Bad Intentions ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن