18- I'm very scared

6K 507 282
                                    

            

Dikkat, bölüm aşırı feels içermektedir(!)

Medyadaki şarkıyla okumanız önerilir, özellikle de YoonMin kısmını.

İyi okumalar

"T-Tanrım."

Yüzünün dibindeki yüze bakmaya çalışmaktan gözleri bozulacak gibiydi. Taehyung bakışlarını Jungkook'u  gözlerine sabitlemeye çalışıyordu ama bu nedense zor geliyordu.

Dahası Jungkook'un neden böyle ani bir şey yaptığını bilmiyordu. Kafası karışmaya başlarken vücudunun uyuşmaya başladığını hissetti. Bacakları Jungkook'un bacaklarının üstünde ve göğsü Jungkook'un göğsüne dayalıyken bir şeyler düşünebilmek ve bunu uygulamak zordu.

Kendini geri çekmeyi akıl ettiğinde Jungkook hafifçe iç geçirdi ve Taehyung'un yakasından tutup kendisine tekrar çekti.

"Tanrı aşkına neden bu kadar tatlısın? Şuan bunu dediğime bile inanamıyorum." Jungkook'un söylediklerine gözlerini kırpıştırabildi ancak. Bulundukları pozisyon rahatsız ediciydi, Jungkook'un üyesini kasıklarında hissedebiliyordu.

Fakat kendini geri çekme düşüncesi aklından uçup gitmişti bile. Jungkook'un ona ne yaptığını anlamıyordu.

"En son sahilde bu kadar yakınlaşmıştık, değil mi?"

Jungkook gülümseyerek sordu. Taehyung ses tonunun derin ve güzel olmasına ağlamak istedi. Dudakları arasında santimler varken Taehyung için cevap vermek kalbini zonklatıyordu. Amacı neydi ki, kendisini kalp krizinden öteki tarafa yollamak mı? Az sonra gerçekleşecek gibi duruyordu...

"N-Ne yapıyorsun Jungkook?" Hafif çatlayan sesiyle sorunca Jungkook'un gülümsemesi daha da genişledi.

"Bunu." Diye mırıldandı ve ardından dudaklarını diğerinin kuruyan dudaklarına bastırdı.

Gözleri kocaman olmuştu Taehyung'un.

İlk öpücüğünü şu an şu dakikalarda bir erkeğe veriyor olması rahatsız etmiyordu sanki. Hislerinde emin olamamasına küfretti içinden yine.

Gözleri kendiliğinden kapandı ve farkında olmadan kendini Jungkook'a bırakmış oldu.

Jungkook onu öperken gülümsemesiyle beraber dudakları gerildi ve üzerindeki çocuğu tek hamleyle yanına yere yatırdı. Dizlerini iki yanına koyarken onu öpmeye devam ediyordu. Dudaklarının tadı çok...tatlıydı. Tıpkı Taehyung'un minik bir çocuk gibi duran görüntüsü gibi. O baştan aşağı tatlıydı.

İşte bu Jungkook'un ona kapılmasını sağlıyordu. Kokusu, teni, dudaklarının tadı her şeyiyle Taehyung onu mest ediyordu, kendinden geçirecek kadar.

Ellerinden biri Taehyung'un tişörtüne gidince ve Jungkook kendini Taehyung'a bastırınca, altındaki zevkle karışık inledi. Jungkook bunu duyunca şaşırır gibi oldu. İnlemesini beklemiyordu.

"Ben şaşırtıyorsun.." Dudaklarını ayırdıktan sonra fısıldayarak söyledi.

Taehyung'un sesi bir anda içeri kaçmış gibi oldu. Epey utanmıştı.

Taehyung'un kendine gelmesini beklemeden tekrar dudaklarını birleştirdi. Bu tadı gerçekten sevmişti.

Bu çok garip, diye geçirdi içinden Taehyung. Daha geçen gün beni döven çocukla şuanda öpüşüyorum. Hayatım daha atraksiyonlu olamazdı cidden. Jungkook'un sıcak elleri tişörtünden içeri kayarken buna bir son vermesi gerektiğini hissetti ve Jungkook'un ellerini tuttu. Aynı anda kendini geri çekerek dudaklarını ayırmıştı.

Still Alive | KookVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin