30- Fainting

5.1K 409 190
                                    

YENİ KAPAĞIMIZI BEĞENDİNİZ Mİ??

Bu arada yeni bir Vkook fici yayımladım, ona da aynı ilgiyi gösterirseniz çok mutlu olurum aşklarım <3 😍

Bu arada yeni bir Vkook fici yayımladım, ona da aynı ilgiyi gösterirseniz çok mutlu olurum aşklarım <3 😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar~

Soğuk ve havasız odamda ilk defa bir sabaha mutlu uyandım.

Eklerim uyuşmuştu ve daha tam olarak uyanamamıştım ama buna rağmen deli dolu hissediyordum. Mutluydum. Sevgilim vardı, bu sevgilim Jungkooktu. Jungkook'u seviyordum. Her şey mükemmeldi.

Yatakta ayağa kalkıp çığlık ata ata şarkı söylemek isterdim ama burası okul yurduydu, böyle idare etmek zorundaydım.

Gülümseyerek yatağımda doğruldum.

"Hayırdır bir garipsin bugün? Bu gülümsemeler falan."

Hoseok hyungun sesiyle yerimde sıçradım. O da yeni uyanmış gibi duruyordu.

"Genelde erkenden çıkmış olurdun hyung, ödümü kopardın." Yakalandığım için hafifçe utandım.

Yani deli gibi uyanır uyanmaz gülen biri hakkında ne düşünülürdü ki?

"Sorduğum sorunun cevabı bu değildi velet."

Dudaklarımı büzerken düşündüm. Söylemeli miydim?

Erkek bir sevgilim olmasını oldukça normal karşılayacağını biliyordum, o benim kaç senelik arkadaşımdı sonuçta. Beni yargılamazdı.
Ama asıl korktuğum bu kişinin Jungkook olmasına vereceği tepkiydi.

Açıkçası söylememem gerektiğini hissediyordum çünkü Jungkook ile sevgili olduğumu öğrenince gerçekten kızacaktı. Jungkook'un yaptıklarından sonra büyük bir nefret besliyordu ona karşı.

En azından daha sonra söylemeyi düşündüm. Alıştıra alıştıra söylemek en iyisiydi.

"Güzel bir rüya gördüm hyung, ondan."

Kafasını sallarken çaktırmadan bel altıma baktığını fark edince kıpkırmızı kesildim.

"Yah! Hyung, ıslak rüya görmedim!"

Gülerken "Tamam tamam pardon."dedi ve kıyafetlerini alıp banyoya girdi. Bende esneyerek başımı yastığa koydum.

Dünkü olanlar aklıma geldikçe yüzümde silinmeyen bir gülümseme oluşmasına engel olamıyordum.

Hoseok hyung banyodan çıkmıştı.

"Saf saf gülümseme de kalk giyin, derse geç kalacaksın."

Tekrar yakalanmanın verdiği utançla kafamı salladım.

O çantasını ve telefonunu alarak odadan çıkmıştı.

Gülümseyerek ayağa kalktım fakat ayağım çarşafa dolanınca yeri boyladım.

Still Alive | KookVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin