20-Strange

5.7K 479 158
                                    

Yoongi elindeki valizi taksinin arkasına koyduğunda Jimin rüzgar yüzünden dağılan turuncu saçlarını düzeltiyordu. İşini halledip Jimin'i izlerken kendini istemsizce gülümserken buldu. Jimin'in ona bakmadan arabaya bindiğini görünce yüzüne çarpan soğuk havayla kendine geldi.

"Saçmalama Yoongi." Kendi kendine mırıldanmanın ardından o da binmişti.

Jimin heyecanla ilk Yoongi'ye ardından şöföre baktı.

"Nereye gidelim?" 

Yoongi hafifçe kaşlarını çattı.

"Gidelim? Jungkook seni bekliyordur, gitmelisin." Jimin, Jungkook'u daha yeni hatırlamışcasına ses çıkardığında tekrar konuştu. 

"Haklısın... peki bir ara buluşur muyuz?" Yoongi Jimin'deki çabayı gerçekten takdir etti. Hiç vazgeçmiyordu.

"Bilmiyorum Jimin." dedi ve şoföre bakıp "İlk doğu lisesi ardından batı lisesine gidiyoruz."diye konuştu.

"Okula mı gidiyoruz?" Jimin kaşlarını kaldırıp sordu.

"Okulun yurdunda kalmıyor musun?"

Jimin şirince gülümsedi. "Benim yurtta kaldığımı biliyorsun demek,"

Yoongi'ye yanaştı gözlerini kapatarak gülümsemeye devam etti. 

Fazla mı şirindi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fazla mı şirindi?

"Sırnaşma, sadece Jungkook söylemişti." 

Yalan. Jungkook'la konuştukları bile yoktu. Yoongi'nin hacker lakabını unutmaya başladığınızı biliyorum, Jimin'le bu kadar yakınlık kurmadan önce baya bir araştırmıştı onu. O kadar iyi tanıyordu ki onu, hastaneden çıktıklarında evine değil de okuldaki yurda gitmek isteyeceğini bilene kadar..

Yol boyunca Jimin konuştu ve çenesi hiç kapanmadı. Yoongi sadece dinlemişti.

"Teşekkür ederim." Jimin konuşmasını yarıda kesip bir anda teşekkür edince Yoongi'nin kaşları havalandı.

"Ne için?"

"O durumda yanımda olduğun için teşekkür ederim... ne kadar itiraf etmek zor olsa da beni o durumdan kurtardın. Sen olmasan-" Yoongi gülerek ona baktı.

"Beni kurtarıcın olarak mı görüyorsun?" Eğer Yoongi sözünü kesmeseydi intihar bile edebileceği gerçeğini söyleyecekti. Jimin güçsüzdü, eğer Yoongi yanında olmasaydı buna daha fazla dayanacağını sanmıyordu.

"Yah! Kapa çeneni."

"Şikayetçi olmadım ama bir ara şu oyun işini bir kere daha yapalım." Oyundan kastının ne olduğunu düşünen Jimin nihayet hastanede oynadıkları Jenga'dan bahsettiğini anladı.

"İstiyorsun yani?"

"Kazanmam lazım." Yoongi arkasına yaslanarak sırıttı.

"Tekrar yenilmeni izlemek zevkli olacak."

Still Alive | KookVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin