Baş ucumdaki alarm çalmaya başlamıştı. Uykulu hareketlerle alarmı kapadım ve kocaman esneyerek uykumu açmaya çalıştım.Aslında alarmla kalkmak pek huyum değildi, kaç senedir aynı saatte kalkmaya alışmıştık çünkü. Fakat bugün alışılmışın dışında bir şekilde bir saat erken uyanmıştım. Alarm kurmamın sebebi buydu.
Bugün Jungkook'la okulu asacaktık.
Ah kulağa çok hoş geliyordu. Jungkook'la, sevgilimle okulu asacaktık.
Çıldırmam için süper bir sebepti.
Yataktan kalkıp hunharca düzeltim. Bakışlarım Hoseok hyungun yatağına kaydı. Bir süre sonra ders başlayana kadar vaktini ders çalışarak geçirmek için kütüphaneye gidecekti, bu yüzden elimi çabuk tutup hazırlanmalıydım. Hâlâ bilmiyordu Jungkook'la sevgili olduğumu. Söylemeyi de düşünmüyordum, tepkisini kestiremediğim için emin değildim.
Banyoya girmeden önce kıyafetlerimi aldım. Bunun için ekstra sessizlikle uğraş sarf etmiştim.
Neyseki tüm işlerini halledip hazırlanmak sadece 7 dakikama mâl olmuştu ve telefonunu alarak hızla odadan çıkabilmiştim. Yoongi hyungtan kaptığım yurdun çıkış kartının yerinde olup olmadığını kontrol ettim. Geçen sefer olanlar aklıma gelince somurtur gibi oldum. Eskileri hatırlayıp kendimi üzmenin bir anlamı yoktu. Jungkook'u seviyorum, o da beni seviyordu. Her şey mükemmeldi, hayal edemeyeceğim kadar.
Bu konu üzerinde düşünmeyi reddettim.
Hoseok hyung ondan erken kalkıp nereye gittiğimi merak edecekti fakat o konuyu da şimdilik bir kenara atıp yürümeye başladım.
İçimde uzun zamandır büyük bir mutluluk vardı ve bu mutlu hallerim Jungkook'u da mutlu ediyordu. Yani çifte kombo, ehehe.
Çıkış kapısının olduğu yere ağır adımlarla gelip kartı okuttum ve etrafımı kontrol ederek dışarı çıktım. Okuldan kaçmak kötü bir şey olabilirdi, fakat yanlışlar Jungkook'la doğruydu. Benim tek doğrum o'ydu.
Çıktığımı belirten bir mesaj attım ve okuldan uzaklaşarak yolun kenarındaki oturanlardan birine oturarak bekledim.
O dakikalarda biriktirdiğimiz anılara göz atıyordum.
Çok fazla fotoğrafımız yoktu çünkü Jungkook fotoğraf çekilmeyi sevmiyordu. İlah gibi çıktığının farkında değildi herhalde.
Duvar kağıdıma merhaba deyin! Fotoğraf çekilmeyi sevmeyen Jungkook burada kameraya bile bakmamıştı fakat benden güzel çıktığı kesindi.Of Jungkook, seni bu kadar sevmem normal mi ki? Fotoğraflarına bakmak yerine gerçeğini görmeyi tercih ediyordum fakat geç kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still Alive | KookV
FanfictionNefes alışverişleri birbirine karışırken Taehyung yutkundu. Bu hareketiyle Jungkook'un gözleri adem elmasına kaymıştı. "Beni zorluyorsun..." × Jeon Jungkook & Kim Taehyung