OK znaci ovo je moja nova prica. Unaprijed se ispricavam zbog pogrešaka i nadam se da ćete uživati.
P.S. Dajte priči šansu...Ly💜
-------------------------------------------------------------
★Alex POV★
beep-beep
Budi me moj alarm. 7 je sati, a u devet krećemo. Inače moj brat Dylan i ja danas idemo samo po raspored u našu novu školu. U sklopu nje je i učenički dom u kojem su svi učenici koji ju pohađaju.
"Dylannnnn.....budi seeee" malo sam povisila ton kako bih ga probudila. Ništa. Ni najmanja reakcija.
"Dylannnnnn....probudi se skočit ću na tebeee" pričekala sam par sekundi. I dalje ništa.
E sad mi je fakat dosta. Zaletila sam se od svoje strane sobe do njegovog
kreveta i skočila na njega."Auuuuuuu to boliiiii" zaderao se "jesi ti normalnaaa" ustao je polako. Pomislila sam da je posao obavljen i okrenula leđa. Osjetila sam udarac u glavu. E Dylane sad si nadrapo.
Još me par puta udario s jastukom dok ja nisam dohvatila svoj jastuk. U isto smo se vrijeme zaderali "Pillow fight".
Toliko smo vrištali i skakali da je u našu sobu ušao Andrew.
"Pa dobro jeste VI normalni" nakratko smo ušutili "cijela kuća odzvanja" nastavio je Andrew, a Dyl (Dylan) i ja smo se samo pogledali, pričekali koju sekundu i samo skočili na Andrewa i počeli ga udarati jastucima.
"Djecoo" mama nas je zvala u prizemlju, "doručak je gotovvv" malo je odužila ovo 'v'. Na njene riječi svi smo stali. Osjetili smo miris plačinki.p Pogledi su nam bili prema vratima naše sobe. Zatim smo se svi međusobno pogledali i u dvije sekunde već smo bili na vratima.
Nismo k'o normalna djeca izlazili jedan po jedan, nego smo se gurali, povlačili, napraviš bilo što da budeš prvi.
Uspjeli smo u isto vrijeme doć za stol i poslužili smo se palačinkama.
Nakon doručka mama i tata su otišli na posao, a mi smo se krenuli spremati. Ostalo nam je još 15 min do 9.
Ja sam bijelu majicu s crnim natpisom "BLACK", plave traperice poderane na bedrima i koljenima, te bijele starke.
Dyl je obukao bijelu majicu i poderane traperice, te bijele vansice.
Bili smo bas #twingoals.
Izašli smo iz kuće i pozdravili Andrewa te se uputili prema školi.
Evo prvi nastavak je gotov. Nadam se da vam se sviđa. Malo je kratak, ali ce poslije biti duži.
Ly
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...