"To je to momci, ova utakmica, ako pobijedite, otvara sezonu. Spremali smo se cijeli mjesec za ovo i zato ovog puta rasturite!!" bodrio nas je trener u muškoj svlačionici.
Na ono momci par ih se okrenulo prema meni dajući mu do znanja da sam i ja tu, ali ovog puta nije ništa rekao. I on i ja znamo da ne misli ozbiljno.
"Imate još 10 minuta, spremite se." rekao je trener na izlazu.
"I ima li tko kakvu ideju za pobjedu?"pitao je Ethan gledajući po svlačionici.
"Ja nemam ideju, ali da imate motivaciju možda biste i pobijedili" rekla sam im pletuči si dvije boksačke pletenice.
"Da, a koja je to motivacija" pitao je Tony.
"Jedino što vam mogu reć je da ću vas voditi negdje, a gdje, saznat ćete ako pobijedite"odgovorila sam pokazujući Davidu da mi doda gumicu sa stola.
"Dobro, ali kako ćemo ih pobijedit, znate i sami koliko ih dugo nismo pobijedili" rekao je Ryan.
"Ovog puta ćemo pobijediti jer ovog puta imate mene." završila sam drugu pletenicu.
"Da samo da nam to ne donese nevolju."rekao je Logan sebi u bradu da se ne čuje, ali sam ga ipak čula i lupila po potiljku ko Gibbs DiNozza.
Ispustio je jedan 'auuu' i pogledao me mrsko te sam se samo nasmješila . Izašli iz svlačionice i uputili se na teren.
Kad sam prošla kroz vrata pogledala sam oko sebe. Tribine su bile pune, ljudi su navijali za nas i za naše protivnike.
Poredali smo se u dvije linije i odsvirali su himnu. Tijekom himne protivnička me ekipa malo čudno gledala. Malo pre čudno.
Sudac je zazviždao i kapetani su se rukovali i dogovorili za loptu. Prva je bila njihova. Svatko je stao na svoju poziciju. Ja sam bila napadač skupa s Jakeom koji je imao neprijateljski pogled prema protivnicima. Pokušala sam napraviti isti pogled i izgledati opako, ali mi nije išlo. Kad je vidio šta pokušavam samo se nasmijao.
Taman kad je sudac krenuo zazviždati za početak utakmice jedan dečko iz protivničke ekipe je digao ruku.
"Zašto je cura u njihovom timu? " pitao ne na što je sudac slegnuo ramenima," nije fer da igramo protiv ekipe s curom u timu. Nejednako je."
"Pa očito je sada jednako jer tvoj tim ima tebe za curu" odvratila sam mu na što se čulo 'uuuuuu' s obje strane ekipa.
"A sad gledaj kako će te ova cura pobijediti" odgovorila sam i klimnula sudcu te je napokon dao znak za početak igre.
Lopta je bila njihova te je taj isti lik krenuo prema meni. On je bio kapetan njihove ekipe i moram priznat bio je poprilično zgodan. Mmm mmm mmmmmm.
Uglavnom kako je krenuo prema meni ja sam krenula na njega i dok me pokušavao zaobić oduzela sam mu loptu.
Vodila sam loptu prema njihovom golu i prelazila njegove igrače. Ostala su još dvojica, a sama ih nisam mogla prijeć.
Gledala sam ima li koga oko me ne da mu dodam, no nije bilo nikoga osim Luke. E pa tebi neću dodat, ili hoću? Dva su se lika počela zalijetat u mene. Dodati Luki bio je jedini način za gol. Dodala sam mu sekundu prije nego što su me ova dva srušili.
Ležući na terenu i oni na meni čula sam publiku kako viče 'Gooollllllll'. Pojavio mi se smiješak na licu i automatski sam odgurnula ova dva lika sa sebe.
Kako sam ustala krenula sam prema svojoj poziciji za nastavak igre i na putu mi se pogled susreo s kapetanom (protivničkim). Vidla sam kao me gleda i namignula mu. Da ga malo izbaci iz takta. Vratila sm pogled na svoju ekipu koji su isto stajali na svojim mjestima te mi pokazivali palčeve gore. Pogled mi je pao na Jakea koji je imao nekakvu vrstu eye kontakta s protivničkim kapetanom.
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...