Here we go again.
Ponedjeljak. Prvi sat tjelesni. Ujutro. U 8. Ima li išta gore. Mislim da ne.
Polako otvaram oči. S rukom tražim mobitel po noćnom ormariću i kad sam ga našla pogledala sam koliko je sati.
6:59. Oke. Odspavat ću još tu minutu. Sklopila sam oči i......
Mi mi mi mi mi mi mi, mi mi mi only mi, mi mi mi mi mi mi mi, mi mi mi sexy mi.
Zvonio je moj alarm.
"Daj Alex gasi to sranje." izderao se David i pokušao me pogodit jastukom.
"Riječnik" povislila sam ton.
"Da Davide, riječnik" pokušao me Will imitirati.
"Ja uopće ne zvućim tako"
"To ti misliš srce" javio se Hunter s druge strane sobe.
"Tenks guys" ustala sam se i krenula prema kupaoni.
"Always" odgovorio mi je Ethan i poslao zračnu pusu.
Ušla sam u kupaonicu, otuširala se i presvukla. Izašla.sam van te su dečki počeli ulazit.
"E zaboravila sam vas pitat kak je utakmica prošla?" spremala sam opremu za tjelesni u ruksak.
"Pobjedili smo 3:1" rekao je Cole.
"Da, zahvaljujući tvojoj postavi" nadovezao se Ryan.
"Ah, hvala hvala" naklonila sam se.
"I btw danas trčimo 6 min za ocjenu" podsjetipa sam ih i krenula prema Dylu koji se još uvijek nije ustao. Stavila sam mu ruke na leđa....
"Hladno, hladno..... Ledenoooo" počeo se valjat po krevetu da se maknem od njega.
"Mislio sam da ćeš prestat"
"Nikad braco nikad"poslao sam mu zračnu pusu.
Tako sam probudila još dvoje troje koji su spavali i krenula prema vratima.
"A Jakea nećeš probudit" Lukas je micao obrvama gore dolje.
"Oću bez brige" maknula sam se od vrata i krenula budit Jakea. Ostali su pomno pratili moje postupke. Krenula sam polako prema njemu u nadi da ću ga probudit s hladnim rukama.
Zakoračila sam pokraj njegovog kreveta i poskliznula se. Krenula sam padat unatrag no nečije ruke su me uvatile par centimetara od poda i moj se pogled susreo s njegovim.
"Jutro i tebi ljepotice" rekao je jedva čujno na što sam se nasmijala.
Zatim sam osjetila bol u leđima. Pustio me. Taj gad me pustio da padnem.
Ostatak sobe se valjao od smjeha, a vjerujte mi i ja sam se dobro nasmijala. Ovo je bilo neočekivano.
Pružio mi je ruku da se ustanem te sam se uhvatila za njegovu i ustala.
"Ovo je bio tako 'love movie' moment i onda se pretvorio u komediju." čuo se Tony jedva dišući koliko se smijao.
"Ha ha" rekla sam i zatvorila vrata te krenula prema Jenn da zajedno idemo na tjelesni.
...
"I onda me pustio" na putu sam joj prepričala što se dogodilo jutros te smo taman stigle u svlačionicu.
Samo se smijala i gledala me. Nije se mogla prestat smijat neko vrijeme.
"Znam Jenn, jako smiješno" rekla sam joj kad je napokon prestala.
"A kad je " pravdala se.
"Šta je?" u svlačionicu su ušle ostale cure.
"Ma ništa nego ste spremne za trčanje?" Isplela sam si pletenicu.
"Kakvo trčanje?"
"Kad?"
"Danas?"
"Zašto?"
Samo su redale pitanja.
"Da danas, trčanje za ocjenu.... Kaj ste zaboravile" pogledala sam ih. Potvrdno su klimale glavom, "nebi da je to teško"
"Lao tebi reć kad imaš kondicije. Neki nisu te sreće.." javila se Jenn.
Samo sam izdahnula i krenula prema dvorani.
"Oooo gle ko nam se vratio." čula sam trenera a druge strane dvorane.
"Da da, eto i mene. Nego kakva je bila utakmica?"
"Pa začuđujuće dobra. Dečki su pobjedili 3:1."
"A to sam čula. Nešto drugo?"
"Ne. Nema ništa novo"
Počeli su i ostali ulazit. Polako smo imali zagrijavanje, pa istezanje.... Vježbe snage..... I na kraju trčanje.
"Podijelite se u grupe po četvero. 5 je grupa od 4 i jedna od troje." rekao je trener radeći crte na čistom bijelom papiru.
"Alex samnom si" Jenn je dotrčala do mene i primila ne pod ruku.
"Jesam ne brini"
"Hvala Bogu. " primila se za srce. Nije baš pretjerano voljela cure iz našeg razreda. Bile su dosta umišljene.
K nama su još došli Bruce i Jesse.
Javili smo se da prvi trčimo te je trener zapisao naša imena na one crte.
"Priprema, pozor, sad" čuo se trenerov gas i zvižduk na kraju. Krenuli smo trčati. Trčali smo oko jednog odbojkaškog terena. Dečki su morali 23 kruga, a cure 21 za 5.
Napravila sam već 10 krugova i kad sam krenula u jedanaesti čula sam trenerov glas" još 3 i pol minute." dignuli smo palčeve i nastavili trčati.
Jenn sam prestigla za neka 3-4 kruga. Fakat nema kondicije.
"Gotovo.." odjeknuo je zvižduk dvoranom."Jenn..... 3, ostali 5" pogledala sam Jenn u čudu.
"3? Ček tri nije jedan. To je pozitivno? Da to je pozitivnooooo" počela je skakat po dvorani.
"O-o, nisam smjela pojest onaj drugi sendvič" primila se za trbuh i stavila ruku na usta te istrčala iz dvorane. Pamtomimom sam treneru pokazala da idem do nje te sam napustila dvoranu.
★evo ljudeki. Znam malo je dosadno al treba mi neka međuradnja.
Lysm★
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...