U ovom ću nastavku opisati Dylovu stranu priče od izlaska iz auta.
Dyl's POV.
Uzeo sam kofer u ruke, izašao i zatvorio vrata te krenuo prema vratima škole. Okrenuo sam se da vidim gdje je Alex. Kad sam ju pronašao namignuo sam joj na što se ona nasmiješila.
Okrenuo sam se i krenuo u već poznatom smjeru do ravnateljeva ureda. Pokucao sam na vrata i kad sam čuo odobrenje ušao sam.
"Dylan Milingcraft?" upitao me s podignutim obrvama.
"Da" odgovorio sam na što mi je on predao ključ sobe 394 i ostale papire. Zahvalio sam mu se i krenuo prema svojoj sobi.
Zapravo, ja ni neznam gdje je ta soba.
"Hej, ja sam Jacob, trebaš pomoć?" pitao me smeđokosi dečko koji se pojavio niotkud i stao ispred mene i očima pokazivao na ključ.
"Uhh da. Ja sam Dylan.." nisam ni dovršio rečenicu a on je počeo "Milingcraft? Onaj Dylan Milingcraft. Onaj koji je na audiciji R A S T U R I O, al doslovno rasturio"
"Umm da, to sam ja..." malo sam sagnuo glavu. Nisam baš volio biti i centru pozornosti.
"Ovaj" nastavio sam " ako je ikako moguće da me otpratiš do moje sobe?" pogledom sam pokazivao na ključ. Lagano se nasmijao.
"Misliš NAŠE sobe?" Odgovorio je naglašavajući naše.
"Kako naše?"
"Joj da pa ti si novi?" zbunjeno sam ga pogledao pogledom zar nije očito.
" Znači pošto su neke sobe na trećem katu jako jako velike, u ovoj školi su namijenjene za, kako da to kažem, grupe. Recimo jedna, naša, je za nogometnu momčad. Onda nekoliko soba dalje imaju navijačice svoju sobu, zatim ima i za košarkašku momčad. Uglavnom za velike skupine."
"Ahaaaa. Kužim kužim." klimnu sam glavom i izvadio mobitel iz stražnjeg džepa. Nema obavijesti, poruka, ničeg sto bi prekinulo ovu tišinu.
"Ummm... Ovaj bilo bi vrijeme da te odvedem u našu sobu" klimnuo sam glavom i počeo ga slijediti.
Prošli smo kroz onaj stakleni prolazi, koji sam vidio kad sam dolazio, i popeli se do trećeg kata. Zaustavio se ispred sobe broj 394. Ušao je prvo on, a onda ja za njim.
Kad sam ušao u sobu bio je onaj wow osjećaj. Dečki su igrali ragbi po cijeloj sobi. Po krevetima je bilo hrane... I na podu sve i svašta.
Primjetio sam da su kreveti na kat i ima ih oko 15. S time da je par njih potpuno slobodno.
" I šta misliš?" upitao me Jake (Jacob).
" Pa, mislim da ću preživjet" odgovorim mu.
"To svi kažu" na njegovu izjavu se samo lagano nasmijem.
Polako smo prolazili kroz svu gužvu i stigli sve do onihpraznih kreveta.
"Hoćeš dolje ili na kat?" okrenuo sam se prema njemu i glavom pokazao na donji krevet dok sam vidio Jakea kako svoje stvari stavlja na kat.
"E da hoćeš li ići samom posjetiti moju sestru kad se raspakiram?" malo sam glasnije rekao kako bi me čuo od galame.
"Imaš sestru?" spustio se s kata i sjeo pokraj mene.
"Da, blizankinju"
"Blizankinju? Stvarno?"
"Da. Ona je mlađa od mene 5 min"
" Oooo stariji braco.... Dođi da te upoznam sa ostatkom ekipe"
Krenuli smo prema ostatku dečkiju.
" Ej dajte dečki smkrite se malo imam vam dvije stvari za reć. Prvo imamo novog člana momčadi kao što znate. Ovo je Dylan Milingcraft." počeo je aplauz a ja sam se samo naklonio.
"A druga vijest je da je došlo puno novih učenica..." podignuo je obrve par puta i nekako se zločesto-zavodnički? nasmijao."A ti nam nebi ovo spomenu da nisi vidio koju?" pitao ga je jedan što je sjedio na podu dok je s ostalima kartao.
"Da, Isuse Bože kako je slatka." odgovorio je Jake.
"Ko to?" pitao je ovaj sto je sjedio do njega.
"Pa neko nova cura idiote" lupio ga je ovaj sto se kartao u potiljak. ( kao Gibbs DiNozza iz NCIS, ako znate na sta mislim)
"Jednostavno je preslatka. Za pola glave je niža od mene i imala je kosu upleteni u pletenice i taj svoj crni kofer preko kojeg je pala.."
"Šta je?" Upitao sam ga zbunjeno dok je on trljao ruke o traperice jer su mu se dlanovi oznojili dok je pričao o njoj.
"Da, pala je. Išla je prema ulazu i školu i ja sam taman naletio i nisam je vidio te se zabila u mene i opala preko kofera."
"A i ti nalaziš cure na svakakve načine..." nasmijao šanse zadnjoj izjavi koju sam čuo dok nije nastao muk u sobi jer je neko pokucao na vrata.
★Evo još jedan nastavak. Dobila sam puno inspiracije tako da ce najvjerovatnije ići svaki dan novi. Usputni komentar?★
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...