15.

4.6K 223 21
                                    

Dyl's pov

Alex s nama ne razgovara već tjedan dana. Onog dana je samo došla po stvari i otišla k Jenn. Viđam je po hodniku i kad ju pozdravim ne odvrati mi pozdrav. Ovako se nije ponašala još od prvog razreda kad joj je jedan klinac uzeo lutku, a ja ju nisam vratio. Tada samnom nije pričala malo više od dva tjedna.

Čuo sam sve što su dečki govorili o njoj, ali nisam imao hrabrosti izboriti se za nju. Zapravo nikad nisam imao hrabrosti, a nisam imao ni povoda. Uvijek je ona bila ta koja nas je izvlačila iz problema koje sam najčešće ja uzrokovao.

Silno joj se želim ispričati, ali mislim da ni jedna stvar koju napravim neće biti dovoljna da mi oprosti. Trebao bih se ponašati malo više zaštitnički. Ipak sam stariji..... 5 minuta....

Taman je žavršio sat matematike. Neznam jel to samo meni ili je ova matematika pre lagana. Od početka škole imam sve petice, al ono baš sve. Katkad me pitaju za instrukcije. Pristanem kad nekome stvarno treba pomoć, a ne kad mi dođu one u štiklama od 20 cm sa tonom šminke pa ti njima objasni....... sigurno ne traže instrukcije zbog matematike....

Dolazim do sobe. Ulazim i nogom zatvaram vrata te se bacam na krevet. Pogled mi padne na Alexin krevet i medu kojeg je ondje ostavila. Soba se polako počela popunjavati.Kad su svi došli odlučio sam za promjenu biti taj koji će nju braniti.

"Ovako dečki" ustao sam se kako bih pridobio njihovu pažnju, " svi znamo zašto Alex nije s nama u sobi i vrijeme je da to ispravimo"

"Da, a kako ćemo to postić pametnjakoviću" pitao me Will s podsmjehom.

"Kao prvo: brat sam joj i znam što voli, a ko drugo zar misliš da bih vam išta rekao da nisam imao ideju" na to su svi počeli klimat glavama.

"Ajde da čujemo tu tvoju 'ideju' " e pa ćut ćete je.

Alex's pov

Vrijeme je večere i sama sjedim u kantini. Proteklih tjedandana nisam prozborila ni riječi sa nogometnim timom, a još manje sa svojim bratom od kojeg sam očekivala da će me obraniti.

Uzela sam još jedan slasan zalogaj palačinke sa bijelom lino ladom i krašexpressom. Topimmm se koliko je ovo fino. Početak je kraja polugodšta tj. još dva tjedna do Božića. Za praznike ću napokon vidjet mamu i tatu i Andrewa i možda odemo baki na Aljasku..... jojjjj jedva čekammmm.

Završila sam svoju palačinku i otišla po još, no na stolu me dočekala mala poruka. Spustila sam tanjur, sjela i pročitala poruku.

Oprosti ♥

Malo sam se začudila. Nikog nisam vidla da je blizu mog stola. Sjela sam i počela jesti.

Na vratima nasuprot mene se pojavio Alex sa crvenom ružom. Došao je do mene i dao mi poljubac u lijevi obraz te stao s lijeve strane. Iza njega je došao Luke sa bijelom ružom i poljubio me u desni obraz te stao s desne strane. Pogledala sam oko sebe. Svi su stali i obratili pozornost na 'nas'. Vratila sam pogled prema vratima. Iz njih su izašli još Ethan, Daniel, Cole, Hunter, David, Nick, Ryan, Anthony, James, Jesse, Lucas, Bruce, Will Thomas i Logan i učinili isto. Sa svake strane bilo ih je podjednako. Na kraju su zajedno ušli Dyl i Jake. Jake je imao ogromni buket crvenih ruža i malog medu, a Dyl veliki natpis: We are sorry, we love you!!!

Pustila sam par suza i prekrila usta rukama. Svaka osoba sa imalo osjećaja bi se rasplakala. Izvukla sam stolac i zaletila se Dylu i Jakeu u zagrljaj. Ostali su ostavili ruže na stolu i došli nama u zagrljaj. Bio je to veliki grupni zagrljaj.

"Vi niste normalni" kroz plač sam govorila brišući suze.

"Onda? Opraštaš li nam?" Pitao je Dyl s potvrdnim licima ostatka ekipe.

"Ma naravno" još jedan grupni zagrljaj.

Krenuli smo prema našoj sobi i vjerujte mi jedva smo prolazili kroz hodnike ovako zagrljeni. Na putu do naše sobe skrenuli smo do Jenn po nju i moje stvari te nastavili ka našoj sobi.

"I šta ćemo sad?" pitala je Jenn.

"Ajmo neku igru" predloži Luke podižući i spuštajući obrve.

"Koju?" ponovno pita Jenn.

"Nisi trebala pitati"zlobno se nasmije Alex.

"Istina izazov!" odgovori Luke i svima se odmah pojavi taj zlobni smješak.

Gotov je još jedan nastavak. Sorkač zbog zakašnjenja ostala sam bez interneta. Sljedeći nastavak će po mogućnosti biti sljedeći vikend

Lysm

Room full of boys  ☑️Where stories live. Discover now